Apare o noua revista de benzi desenate

Am aflat si eu de dimineata. In drum spre birou ascult, evident, Gold Fm, pentru ca pe Rock Fm l-am ascultat deja. Ha ha haaaaa, ce gluma am facut!
Da, ma! Ascultand Gold Fm, la un moment dat au fost invitati in studio doi tipi care cica fac cea mai noua si mai interesanta revista de benzi desenate ( da, „comic buc” englezitule). Super entuziasm. sutiene aruncate in aer, nebunie totala.
Serios vorbind, astia, tipii astia doi care cica sunt ingineri, chiar fac o revista de benzi desenate dupa cel mai tare si mai smecher roman SF romanesc din toate timpurile – „Abația” al lui Dan Dobos.
Nu radeti ca radeti a prost! Romanul asta este considerat de critica si de cititorii de literatură SF cel mai bun roman science fiction romanesc. In anul 2003 a luat premiul Vladimir Colin pentru „Cel mai bun roman SF al anului 2002”, a fost nominalizat la premiul pentru „Cel mai bun roman SF european” in cadrul Conventiei Europene de science fiction din 2006 si a fost tradus în Statele Unite ale Americii in 2010.
Bun! O fi romanul smecher dar daca l-ai citit mai are rost sa cumperi benzile desenate? Pai, fratilor, nu citiseram toti Harap-Alb si totusi am cumparat in draci revista?! Nu as vrea sa cred ca din cauza felului in care erau desenate femeile acolo. Oricum, facand o paranteza, niciodata nu mi-am imaginat ca in Harap-Alb au jucat atatea bunaciuni. Raspunsul la intrebarea cu care am inceput fragmentul asta este ca da, are rost sa cumperi revista. Baietii spun ca fac o adaptare, ca nu stiu ce…ca o sa fie bine. Eu ii cred ca par pasionati.
Treaba este in felul urmator: au nevoie de bani. Pai ce inginer ati vazut voi sa aiba bani in tara asta? Logic, nu? Eu aici chiar va indemn sa dati o mana de ajutor pentru ca as vrea sa cumpar si eu revista asta si sa ii predau pustiului meu ( eu chiar sunt convins ca voi avea baieti) „Abatia” pe la 6 ani …si Harap- Alb in loc de „discutie” pe la 14 ;).
Povestea este foarte misto, va spun. Eu am citit romanul, d-asta m-am si aprins asa, iar universul pe care ti-l deschide ( uneori stangaci as zice, dar interesant) este fabulos.
Pe baieti cu revista lor ii gasiti pe abatia.ro sau pe we-are-here.ro. Vedeti ca we-are-here.ro este un loc foarte smecher despre care am ales sa nu scriu pentru ca ma oftic ca nu mi-a venit mie ideea! Le urez multa bafta tare de tot!

Ah, ca sa nu credeti ca asta cu „Abatia” este o prostie, aruncati un ochi peste filmuletul de mai jos! Cu semnul exclamarii!!!

Lasă un răspuns

