„Cei 6 supereroi”, un articol de Daria Boboc, 8 ani si jumatate

„Aseara am fost la avanpremiera filmului „Cei 6 supereroi” impreuna cu Dan si Patricia. Este un film minunat !

Mi-a placut mult!  Il recomand oricarui copil vrea sa vada un film frumos .

In timpul filmului am fost atrasa de el, am si plans de tristete, dar am si ras la glumele personajelor. Cred ca mi-a placut mai mult chiar si decat „Frozen”.

Eu am invatat din acest film ca daca suntem mai multi lucrurile ne ies mult mai bine decat cand esti singur.

Chiar daca l-am mai vazut aseara vreau sa ma uit din nou si din nou la el .

Filmul acesta merita vazut !”

Eu, Dan, confirm ce spune Daria mai sus. Chiar daca este un film cu roboti si chestii baietesti, filmul este si plin de emotie, iar Daria, spunand ca i-a placut mai tare decat Frozen, il plaseaza sus de tot, pentru ca stie toate cantecele din acest film.

Eu ma opresc aici, iar Dariei ii multumesc frumos pentru cuvintele de mai sus. Cu ea ne vom mai vedea in fiecare saptamana pe diferite subiecte.

A, multumesc Ran Events si Forum Film Romania pentru invitatie!

Lasă un răspuns

