2015

Gata, a inceput! 2015, doamnelor si domnilor, domnilor care va credeti doamne si doamnelor care va credeti domni! Va fi un an bun sau va fi un an rau? Va fi un an in care lucrurile se vor schimba, vor evolua sau vor stagna sau, mai rau, vor regresa?

Mi-a venit o idee ciudata cum ca ar tine doar de noi sa fie un an asa cum il dorim. Am lasat in urma un an 2014 peste asteptari incheiat in aceeasi nota. In mod normal 2015 ar trebui sa continue tendinta, nu?

Avem presedinte nou, inchisori putin mai pline cu personajele potrivite si parca un alt chef de a face lucruri noi si mari.

Pentru mine, 2015 inseamna o provocare pe care abia astept sa o infrunt, sa o fac aliatul meu si impreuna sa realizam lucruri extraordinare. Mare planul, nu? Well, daca, asa cum spuneam mai sus, cred ca tine de mine sa se intample asta, sper ca intre timp sa nu cad prada tentatiei de a da vina pe altcineva sau altceva.

2015 este an de film stiintifico-fantastic, am vazut o gramada de filme in care in 2015 se intampla un viitor cu roboti si extraterestri si, privind inapoi, parca nu imi vine sa cred ca pe telefon imi apare 02.01.2015. Chestiune de copil nascut inainte de Revolutie, nu?

Blog’N Rolla, adica blogul asta al meu, va suferi cateva transformari in acest an, transformari care, sper eu, sa dea o forma mult mai apropiata mie lucrurilor despre care scriu si vorbesc. Am atatea lucruri misto planuite incat mai ca-mi vine sa incep sa vi le povestesc. Nu o voi face totusi pentru ca vreau sa ma asigur ca totul va iesi cum trebuie. Tot ce pot spune este ca voi incerca sa va impartasesc in 2015 cat de tare imi plac oamenii si cat de tare iubesc oamenii frumosi, oamenii care muncesc sincer, oamenii care nu-si traiesc viata urand.

Ma opresc aici si  sper ca vom avea impreuna un an din cei buni, un an in care sa descoperim impreuna o gramada de lucruri noi si uimitoare.

Ca va doresc sa aveti noroc, fericire si alte alea este discutabil. Va doresc sa aveti energie si ochi deschisi!

Lasă un răspuns

