Future of Media, o jumatate de zi la 45 de euro

Cam asta a fost, nu? 45 de euro este o suma decenta pe care nu te poti plange ca ai platit-o aiurea. Este mai mult decat castiga cineva in medie pe jumatate de zi, cineva cu un salariu normal. Zic eu, totusi, ca iesi putin in castig fata de o jumatate de zi la birou. La un moment dat ma apucasera niste draci pe evenimentele astea in care se aduna niste tipi, vorbesc superficial despre niste chestii interesante ( chestiile cu care te si agata sa vii ) si te lasa, cum ar zice unii, cu furculita si cutitul in mana fara sa-ti dea de mancare. Sunt cateva aspecte organizatorice care uneori au nevoie de rezolvare, insa astazi nu a fost cazul.

Am fost astazi la Future of Media ca blogger acreditat. Suna a mare smecherie insa nu e. Asta cu bloggerul acreditat. Da, mama, nu inseamna mare branza! A, nu am platit 45 de euro! Blogul asta al meu, sa recunoastem, nu este vreo mare scula aducatoare de imagine pentru Evensys sau pentru eveniment in sine. In fine, daca ei au considerat ca merit 45 de euro, am zis multumesc si am servit jumatate de zi la Howard Johnson impreuna cu niste baieti faini care stiu ce fac si au povestit exact ca la o bere in miezul zilei despre asta. Nu ametit, ci pe suficient de scurt incat sa nu ne faca lumea betivi.

Spuneam eu mai sus ca ma apucasera la un moment dat dracii pe evenimentele astea. Da, iar la asta conta foarte tare lipsurile organizatorice pe care le-am simtit atunci. Acum, cum nu s-a mai intamplat vreo prostie, mi-am revenit. Treaba este simpla, zic eu. Vii la un eveniment unde platesti 45 de euro, dar fii sigur ca nimeni nu-ti va pune strategia lui pe masa sa o inveti pe de rost. Mai mult, nimeni nu va sta cateva ore sa-ti explice ce strategii sa aplici, unde si cum si, mai ales, nimeni nu va face treaba in locul tau. Asta costa undeva peste 600-700 euro si nici acolo nu face cineva treaba pentru tine. Future of Media a fost si ramane o iesire alaturi de o mana de oameni priceputi in care se mai face un inventar al trendurilor si in care mai vezi pe larg cateva exemple implementate la noi. Eu zic ca este suficient. Decat sa-ti petreci jumatatea asta de zi facand research aiurea pe net ( ca prin ziare nu am vazut sa se scrie despre genul asta de lucruri), ai venit la eveniment si ai aflat niste chestii, ti-ai pus niste stegulete rosii in cap in legatura cu niste subiecte, dupa care te-ai dus la birou sau acasa ( astia mai rebeli) si ai luat cercetarea dintr-un punct bun. Decat sa-ti dea de mancare, macar acum ai idee despre faptul ca-ti este foame sau chiar iti imaginezi ce vrei sa mananci ( pe asta leag-o de aia de sus cu furculita si cutitul).

Nu am sa va povestesc despre ce s-a vorbit astazi, pentru ca asta este mai putin interesant pentru majoritatea dintre voi. Vreau doar sa subliniez rolul pe care il are acest gen de eveniment, un rol mic, dar important atat pentru cei care se afla la inceput de drum in comunicare, cat si pentru cei mai experimentati. Nu strica niciodata ca pentru 45 de euro sa mai auzi pe unul si pe altul vorbind despre ce parere au despre Media Online. Intotdeauna am zis ca un research bun duce la rezultate remarcabile, iar Manafu si echipa lui exact asta fac pentru oamenii din domeniu – pun umarul la sincronizarea informativa a pietei.

Unde mai pui ca eu astazi m-am vazut si cu Ariel Constantinof ( care, apropo, e un superstar din ala de care vreau sa ma fac si eu cand o sa fiu mare cu blogul. Nu fac misto )si am apucat sa rad de faza cu popa abuziv cu Craciunul :))).

Ai putea spune ca „Manafu brings people together”! Nu-i rau!

P.S.- pentru astazi mi-am pregatit si o tinuta speciala cu un tricou personalizat oferit de TrickOu ( in grafica e mai amuzant), care au sesizat pasiunea mea pentru filmele lui Guy Ritchie si au iesit cu ce vedeti mai jos. Cica, dar e doar un zvon, pregatesc o serie speciala pentru bloggeri. In cazul asta eu mai vreau unul 😉

1495352_885641461455255_7583954143991244707_o

Lasă un răspuns

