#puiemonta v.2.0

Se pare ca am reușit împreună sa îl instalam pe Klaus Iohannis în funcția de președinte al României.  Deja este sigur ca vom avea președintele pe care l-am dorit.  Am reușit împreună,  iar treaba asta mă face sa fiu pentru prima oară după ’89 ( când eram prea mic) mândru de romani. Sunt mândru de faptul ca nu sunt lași,  de faptul ca am învățat sa facem diferența între Ponta și Iohannis și tot ceea ce aceștia reprezintă,  sunt mândru de faptul ca românii își doresc decenta, respect, bun simț. Tot atât de mândru sunt de romani pentru ca se pare ca am înțeles că nimeni nu ne poate sta în cale dacă ieșim în strada și spunem ce vrem.

Ii spuneam unui prieten aseară,  când deja știam ca Iohannis a câștigat și îl aplaudam la Universitate, ca tot ceea ce am făcut pana acum, noi cei care  ieșit în strada, este sa evitam un pericol imens. Problema rămâne încă acolo. Am reușit împreună sa nu îl lăsam pe Ponta sa ajungă președinte,  însă nu am rezolvat problema, anume faptul ca Ponta este încă prim ministru.  După mostra de inegalabila durere în cur fata de lege etalată în ambele tururi ale alegerilor poți avea impresia ca Ponta face intenționat greșelile astea. Ori asta,  ori creditorii bat la ușă din ce în ce mai insistent după funcții și bani.Exista varianta ca Ponta sa se simtă mai în siguranță la închisoare decât acasă la el după pierderea alegerilor.

Un lucru este clar, avem putere și,  fix vorba lui Victoras, poporul are întotdeauna dreptate. Da, poporul are dreptate, dar sa vii după aia sa spui ca așa cum accepți tu înfrângerea,  trebuie sa acceptam și noi..ce? Sa nu mai protestam? Pai pe noi nu ne poate forță nimeni sa acceptam ceva, pe tine te forțează o Constituție pe care la capitolul alegeri prezidențiale nu ai cum sa o fentezi.

Am rezolvat pericolul, acum va trebui sa ne apucam serios de rezolvarea problemei în sine, Victor Ponta și întregul PSD. Sa o luam pas cu pas și scăpăm și de ei de tot.

Ponta nu mai poate fi în fruntea guvernului,  Ponta nu are voie sa mai fie liber după incredibile fraude dovedite pana la Dumnezeu de oricine a avut ocazia. Ponta nu mai are voie sa fie liber , nici el și nici pesedeii care mi-au bătut joc de toți romanii cu drept de vot atât din tara cât și din diaspora.

Sa ne apucam așadar de treaba! Am simțit în timpul marșului de aseară ca am 15000 de frați în care mă pot încrede, 15000 de frați și surori cu care se pot muta munții din loc, darămite un scaun de premier.

Protestele vor continua, pe 21 noiembrie urmând a cere din nou demisia lui Ponta și anchetarea acestuia și a întregului sau guvern și staff de campanie pentru fraudele comise în timpul alegerilor.

Respectând forța incredibila a spațiului care ne-a permis sa ne mobilizam atât de bine, spațiul virtual, as numi noile proteste #puiemonta.2.0

.20141116_215416

Lasă un răspuns

