Noaptea Devoratorilor de Publicitate pana la un punct

Pana la un punct, adica pana la concertul What’s Up :)))). Bai, nu pot cu asta, nu se poate digera la mine, fara suparare. Am intrat cu o ora si ceva mai tarziu in speranta ca ratez cantarea domnului cu intrebarea, dar mi-am luat teapa, pentru ca de la 20:00 cand trebuia sa inceapa tarasenia pana la 21:30 ( se poate sa ma insel), in intervalul in care am baut o bere si am mancat niste aripioare picante, nu s-a intamplat nimic in Sala Polivalenta. Asadar, am avut o Noapte a Devoratorilor de Publicitate placuta, pentru ca selectia de reclame este una buna si frumos gandita.

Britanicii rup in publicitate, lucru pe care il stiam deja cu toti, nemtii tot asa, iar romanii au surprins cu vreo 4 spoturi foarte destepte.

Trecem Saveiirapid si prin subiectul prezentei unor domni dubiosi la intrare, in foaier, pe care nu-i suspectez de vreo pasiune publicitara, lucrurile au stat cum au stat intotdeauna. Reclame bune, implementare romaneasca. Va pun mai jos si poza cu cei doi, doi dintre cei …sa zic 10 „neni” cu acelasi gen de preocupare – „Baiatu’, ai bilet de vanzare? Vrei bilet?”.

Imi pare rau, nu am ce sa fac, doar ca nu am cum sa nu observ detalii de genul asta. Nu sunt nerecunoscator fata de cei care mi-au dat invitatia la eveniment, insa daca nu-ti semnalizeaza nimeni chestiile astea le lasi sa treaca. Cu aceiasi „shavei” discuta un flacau responsabil in timp ce astia doi balotau masiv baxuri de Milka Lu spunandu-le sa nu mai ia  ca le-a dat deja. Really! Dar de un sut in cur nu mai stie nimeni? Baietii aia care asigurau paza si carora li s-a facut reclama in eveniment unde erau? In fine.

Revenind la reclame, sa stai cu ochii la un mare ecran uitandu-te la reclame este foarte relaxant. A…sa nu uit! Jagermeister Orchester. Geniali! Au facut o incalzire faina inaintea primului calup de publicitate.

20141107_220824

Bun, ca sa incepem si cu reclamele, aveti mai jos cateva dintre spoturile care mi-au ramas in minte si pe Evernotes 😉 ( caci ce ne-am face fara tehnologie?).

Enjoy!

Concluzia? Bai, ma mai duc, insa nu ar strica un pic mai multa atentie!

Lasă un răspuns

