A cui este revolutia de pe internet?

Te intrebi ca tot omul chestia asta dupa ce iesi in strada la o manifestatie care pe net aduna aproape 3000 de oameni, la fata locului fiind undeva la maxim 200.

Am trecut toti prin experienta zilei de duminica, unii direct, altii doar din auzite. Ni s-a intamplat tuturor intr-o oarecare masura imensa bataie de joc la care am fost supusi de catre Guvernul Romaniei. Poate contesta cineva treaba asta?

Am un sentiment ciudat in legatura cu toate manifestatiile din ziua alegerilor, un sentiment al faptului ca se pierde ceva esential din vedere. Am fost la MAE pentru proteste linistite alaturi de oameni care ieri au mers la munca, ingrijorati de acest ultim aspect, motiv pentru care s-au retras devreme.

S-a protestat pentru tratamentul aplicat romanilor din diaspora. Jos Corlateanu, jos Ponta, jos chilotii (era frumos daca Ponta ruga bravul popor roman sa faca asta inainte de a ne-o trage)! Apoi acasa. Ajuns la protest ca urmare a identificarii unui „Event” pe Facebook unde am fost in primii 200 de agitati care au confirmat ca vin, m-am trezit in fata unui lucru cu care nu am fost in totalitate de acord.

Sustin cauza romanilor din diaspora fara nicio discutie, insa nu vreau sa trec cu vederea marlaniile facute in Bucuresti unde studentii nu au fost lasati sa voteze. Spun despre studenti, pentru ca ei au fost categoria vizata atunci cand s-a decis trimiterea a cate 30-40 de declaratii in sectiile de votare. Pe langa cei mai sus amintiti au mai fost si victime colaterale cum sunt eu si cei ca mine care stau in Bucuresti de 8-10 ani si nu au inca viza de flotant ( pentru ca, da, nu am reusit sa ne cumparam apartamente intre timp, fiind ocupati cu supravietuirea si plata taxelor). O regula menita la suprafata sa apere alegerile de fraudarea prin turism electoral a fost intoarsa dupa bunul plac in mod vadit impotriva celor care au ceva de spus si nu de bine fata de guvernarea actuala si candidatul propus de aceasta.

M-am aflat duminica in situatia de a genera o iesire protestatara undeva si m-am blocat. Mi-am zis ca, gata, fac un apel catre toti prietenii si prietenii lor si iesim in strada. Efectul nu ar fi intarziat sa apara pentru ca facusem valuri si in timpul zilei cu intamplarile prin care am trecut. Unde sa iesim totusi? In strada, in strada, dar in care strada. A aparut varianta MAE intre timp si am ajuns acolo. Dar, totusi, sa te duci la aghiotantul dracului mare in loc sa te iei cu dracul insusi de gat pare a fi un pic de tras cu gloante oarbe, sau un fel de palma nu prea tare ca sa nu se supere cineva. O prietena a ntrebat liderul protestului de la MAE de ce nu mergem la PSD, pentru ca acolo se sarbatorea in tihna in fata unui ecran imens pe care se anuntau rezultatele exit-poll-urilor. Ni s-a raspuns sec ca nu vor sa faca publicitate PSD. Punct de vedere personal al omului as zice eu.

Ca sa nu fiu inteles gresit, nu iau in deradere iesire in strada de la MAE, doar ca nu mai vreau sa ies in strada doar ca sa ies si sa strig pentru ceva care parca este un pic in plan secundar fata de problema mare. Nu vreau sa mai ignor elefantul din camera ci vreau sa-l iau de gat si sa dau cu el de pamant daca nu are o explicatie sau o solutie la modul in care au fost tratate alegerile prezidentiale de duminica. Ma simt prost pana si ca scriu despre asta in loc sa fiu acum in strada unde cred eu de cuviinta, chestie de la care nu ma opreste nimeni, doar ca simt ca se intampla altceva.

Simt ca ne-am suparat duminica si apoi ne-a trecut repede. Ne-am intors la vietile noastre de soricei care muncesc in fiecare zi pentru a plati apoi taxele catre un stat care ne jigneste in fiecare secunda si cu fiecare actiune a lui.

In contextul tuturor celor scrise mai sus, aveti cumva idee a cui este revolutia ( mult spus) de pe internet, ca pe mine se pare ca ma depaseste problema? Mai mult, indraznesc sa intreb, vrea cineva cu adevarat sa nu lasam lucrurile astea sa treaca asa usor, sau facem scandal pe net doar ca sa simtim ca facem ceva?

10685520_865628510123217_6079320821589815973_n
Protest in fata MAE, 02.11.2014
Lasă un răspuns

