Felix Baumgartner : „Cei care fac lucruri incredibile raman in memoria tuturor”

Si am fost la conferinta Enlightening 3.0, editia „Business Odyssey”, organizata la Stejarii Country Club cu sprijinul Expo Media.

In primul rand vreau sa ma ridic frumos de pe scaun si sa aplaud profesionalismul celor implicati in organizarea evenimentului, incepand de la Expo Media pana la Five’s, cei care au asigurat partea de scenotehnica a evenimentului. Excelent! M-am simtit exact ca la un eveniment din mult iubita si laudata mea Londra, unde lucrurile se fac profesionist si fara excese. Aveam de completat un formular in mapa care ma astepta pe scaun in sala de conferinta, insa prefer sa le ofer aici feedback-ul. Cum spuneam, excelent! Se poate, asadar! Cei care mai au de facut evenimente de acest gen, fara niciun fel de rusine, ar trebui frumos sa ia notite.

Desi nu prea ma impac eu cu discursurile motivationale ( adica le spun dar nu prea le consum pentru propria persoana), speakerii de calitate iti pot spune orice si asculti cu gura cascata ca un copil. Acum, nu va imaginati ca nu am consumat ceva speakeri pana acum. Problema este ca am ascultat atatia de proasta calitate incat devorez prezentarile celor buni, indiferent despre ce imi povestesc.

Ziua a inceput cu australianul Christopher Neesham,Psiholog Corporate și Coach. Simplu si la obiect. Tot asa si Heather White sau Alex Gavan ( asta al nostru a invatat bine de tot cum sta treaba).

A urmat apoi Felix Baumgartner in doua reprize. Omul e atat de simplu incat ti se umfla pipota in tine cand te gandesti ca ai putea si tu sa faci o nastrusnicie ca a lui. Afli apoi cat a muncit la proiect  ( 5 ani) si te gandesti ca lucrurile marete nu se fac fara sa muncesti pe rupte. Este constient de succesul sau si nu l-a lasat sa i se urce la cap, cel putin din cate am vazut eu, pentru ca nu am stat la o bere impreuna. Are planuri de insuratoare insa spiridusul ala nebun din capul lui nu ii da pace.

Interesant este ca omul a sesizat toate modificarile prin care a trecut in tot procesul asta de pregatire a saltului si dupa. Inainte de salt era base-jumper, adica el centra, el dadea cu capul. Bine, el si parasuta lui. De la treaba asta a trebui sa treaca la a lucra intr-o echipa cu vreo 40 de oameni, cativa dintre ei si militari experimentati ( adica batrani, 60, 70 de ani). In conditiile astea, Felix spune ca „in base-jump totul se intampla foarte repede. In proiectul acesta a trebuit sa invat sa am rabdare”. Chestia asta nu ii iese oricui.

De bagat spune ca nu s-ar mai baga intr-un asemenea proiect precum RedBull Stratos. Cum ziceam, are planuri de a se aseza cumva la cei 45 de ani ai sai. Astazi este pilot de elicopter comercial si vrea sa isi puna la dispozitie experienta celor peste 1300 de zbor echipelor de salvare.

A, inca ceva! Ar prefera sa moara de batranete daca se poate peste 100 de ani pentru ca planeta asta i se mare mult prea minunata :). That’s what he said!

Una peste alta, a fost o zi foarte reusita pentru mine. De ani buni nu am mai putut spune asta despre o conferinta organizata in Romania ( motiv pentru care am evitat sa merg la foarte multe).

interviu felix baumgartner

Lasă un răspuns

