Amintiri cu tata :) Apropo, mai sunt 4 locuri in Tabara pentru tatici si cei mici

Eu daca as fi avut copil fugeam cu el pe oriunde mi se dadea ocazia. Nu exista „nu am timp”. Exista ce-i drept ” nu am bani”, insa daca „am bani” si zic ca „nu am timp” , regretele vor aparea mai tarziu cand iti vei da seama ca de timp se face mai usor rost si fara dobanda.

Astazi si maine sunt ultimele doua zile in care barbatii se mai pot inscrie cu cel mic in „Tabara pentru Tatici si cei mici”. Din cate stiu eu mai sunt libere inca 4 locuri, adica 4 tatici si 4 pitici, asa ca mai este inca timp sa prindeti un loc intr-o experienta pentru alegerea careia va veti multumi mai tarziu.

Imi amintesc de momentele petrecute cu tata ( inca nu am ajuns sa-i zic „batranu’ ” pentru ca nu e batran) in vacante. Omul fugea de acasa cu noi ( ca suntem 3 frati)  de cate ori avea ocazia. De cele mai multe ori mergeam la pescuit, pentru ca langa Slobozia aveam norocul sa avem lacul Amara si o balta cu mult peste numita Iezer. Dumnezeule mare, ce pregatirea naibii era pe noi de dimineata cand ne trezeam ( pe la 5) ca sa prindem pestele imediat ce se trezeste! Pregateam unditele, mamaliga amestecata cu galbenus de ou fiert ( care mirosea atat de bine incat iti venea sa o mananci), mama saraca ne pregatea hainele, tata se impiedica de noi peste tot etc. Cand ajungeam la balta, da-i cu cearta pe undite, ca nu ne convenea niciunuia dintre noi trei undita primita. Eu voiam sa intru dupa tata in apa sa prind peste mai mare, tata imi spunea ca e periculos si sa nu ma misc de pe mal, incepeam sa comentez, aialalti tot asa :). In fine, daca se intampla sa prindem unul dintre noi un peste il rugam pe tata sa ne scoata pestele din carlig, sau, daca tata prindea prea mult peste si noi nu, faceam cumva ( ne suparam in general si nu mai vorbeam) si ii luam undita lui tata si…tot nu prindeam nimic. In fine, a gasit tata o chestie care ne-a linistit pe toti si ne-a pus sa batem din picior de trei ori si sa fluieram ca sigur vine pestele. Suna cunoscut filmul? 🙂 Am ras cu lacrimi cand am vazut faza asta in film. Treaba este ca mergea uneori, iar cand nu prindeam, tata ne spunea ca sigur s-a strecurat o eroare in procesul asta ( iar pestele este sensibil, simte tot, orice mica eroare) si sa insistam pentru ca sigur ne va iesi bine. Era o perioada in care il puneam pe saracul om sa ne puna si mamaliga in carlig sau rama. Acum stau si ma gandesc ca nu era tocmai usor pentru el, insa ii placea sa iasa cu noi pe oriunde. O sa va povestesc la un moment dat cum am urcat la Babele vreo 4 ani la rand, de cel putin 3 ori pe saptamana ( pentru ca o saptamana stateam pe la munte).

Amintirile cu tata sunt pretioase, desi mama saraca statea acasa si ne astepta cu masa, facea curat, spala, iar noua ni se parea perfect normal sa fie curat in casa. Si-au impartit amandoi rolurile, le-a iesit cumva, astfel incat noi sa ramanem cu niste lucruri in cap. Tin minte ca, dupa ce am mai crescut, ieseam eu la pescuit cu fratii mei mai mici si faceau misto de mine ca nu imi iese cum ii iesea tatalui nostru. Asa e, nu aveam rabdarea necesara.

Lucrurile astea se intamplau pentru mine acum aproximativ 20-24 de ani. Amintiri de genul acesta incearca si tabara sus amintita sa creeze. Stiu ca acum lucrurile se misca avand o viteaza mult mai mare, insa este incredibil ce poti obtine punand putina pauza pentru a petrece timp cu cel mic. Cum spuneam si mai sus, eu ma oftic teribil ca acum nu am un pustiulica din asta caruia sa-i impartasescsi alaturi de care sa invat lucruri noi.

Daca ti se pare ca meriti acest premiu, ia-ti piticul de acasa si vino la munte!

Formularul de inscriere in tabara il gasesti in link-ul de mai jos.

http://www.ateliergrup.ro/piuacamp/index.html

Piua Camp

Lasă un răspuns

