Chestie misto care o sa-ti faca seara

Pregatindu-mi tinuta smart casual in memorie ( asa mi-au zis organizatorii conferintei unde ma duc maine ca este dress code-ul) mi-am adus aminte de un filmulet tare rau pe care mi l-a aratat prietenul Mosloc aseara si pe care ma bucur tare ca l-am vazut. Pe film, pe Mosloc mai putin, pentru ca m-a tinut la povesti pana la 00:30.

Asadar, daca nu ai plecat acasa de la birou inca, rezerva-ti cateva minute pentru a te bucura de filmul de mai jos. Ai parte de un amalgam de sentimente care mai de care mai diferite, motiv pentru care merita sa-i acorzi timpul necesar vizionarii.

Daca ai ajuns acasa, pune-ti o farfurie de mancare, mergi in sufragerie, stai pe canapea, pune laptopul pe masa si da-i play.

O sa-mi multumiti, voi astia care nu stiti filmul!

Enjoy!

Lasă un răspuns

