Webstock 2014, 5 motive pentru care

Am vazut ca se poarta numarul de motive pentru care ar trebui sa faci diverse lucruri. Este important, ce-i drept, sa-ti faci o lista, macar in minte, cu motivele care te imping sa faci sau nu diverse lucruri.

Vineri anuntam ca anul acesta sunt Blog N Rolla pe la Webstock si asteptam cu interes sa fug catre Marriott, locul unde s-a si intamplat evenimentul. Am luat decizia de a participa la spartul targului, insa Cristian Manafu si al lui Evensys m-au invitat sa imi invart blogul pe la sesiunile dedicate bloggingului. Frumos! Le si multumesc pentru treaba asta.

Pe mine m-a invatat cineva mai intelept, iar eu ii invat pe ceilalti la randul meu cum ca un feedback sincer, cerut sau nu, este foarte sanatos la vremea lui. Util. Imi place cand Webstock are deja a saptea editie in Romania, imi place cand Evensys duce un eveniment atat de mult timp, imi place ca sponsorii sunt interesati de acest eveniment, motiv pentru care tin neaparat sa-mi dau cu parerea :).

Vine acum! Eu aveam cateva motive bunicele pentru a ma misca inspre Webstock, motive pe care le-am si exprimat interesat vineri. Intr-adevar, m-am intalnit cu oameni pe care nu-i mai vazusem de ceva vreme, intr-adevar, mi s-au mai confirmat doua trei lucruri despre anumite subiecte, am apucat sa o mai aud vorbind si pe Monica Jitariuc de la The Practice, pe Andrei Ciobanu (interesant aici), Ovidiu Eftimie (Times New Roman) sau pe Alex Negrea.

Fac o paranteza si recomand astora pasionati de comunicare sa mearga oriunde si oricand vorbeste Monica Jitariuc.

Am iesit din paranteza si continui. Dupa toate elementele pozitive vine si un „dar”. Nu un dar din ala de-l primesti sau il dai, ci un „dar” dupa care urmeaza sa ma plang.

In primul rand, Evensys, draga, te implor sa rezolvi problemele de logistica de la evenimentele astea. Stiu ca la ele vin foarte multi tineri care vor sa invete de la ai mai experimentati, tineri sanatosi, dar este al naibii de enervant sa stai in picioare la intrarea in sala, lipit cu spatele de usa (care se mai deschidea din cand in cand) aproximativ doua ore! Cand ai o lista de oameni care ti-au confirmat ca vin la eveniment, 90% dintre ei platitori, fa si tu rost de niste scaune, te rog! Am stat in picioare cat am rezistat, dupa care am iesit bombanind de la ambele sesiuni la care am fost. Sunt batran, ma doare spatele, asta e!

In al doilea rand, stim cu toti ca evenimentele la care mergi pentru a invata ceva costa si dureaza mai mult, insa nu ar strica o incercare de a oferi un pic mai multa substanta discutiilor. Din nou, luati exemplul Monicai Jitariuc. Bine, treaba asta nu tine neaparat de voi cat de speakerii pe care ii aduceti. Sunt unii, cum a fost flacaul de la Bitdefender, care dau impresia ca nu stiu exact de ce se afla acolo. Este in ograda lor problema, pentru ca asa aleg ei sa isi reprezinte compania, insa cred ca se poate controla treaba asta si din partea organizatorului.  Nu stiu, ii placati inainte sa deschida gura, le aruncati cu ceva in cap, le puneti o zgarda electrica. Si da, am intrat si la sesiunea de comunicare pentru ca acolo era mai mult loc langa usa :).

Concluzia este ca atunci cand decizi sa mergi undeva, sa mai dai si bani, trebuie sa stii exact unde mergi si care sunt asteptaril tale. Ca iti dai 5 motive sau 10 motive, trebuie sa le intelegi cum trebuie.

Untitled-1

Lasă un răspuns

