Astazi sunt Blog N’ Rolla pe la WEBSTOCK

Astazi se intampla sa se intample cea mai importanta conferinta dedicata Social Media din Romania, pe numele ei Webstock 2014, pentru ca asta e anul in care ne aflam.

webstock-2014

Pentru ca treaba asta se intampla de vreo sapte ani, Webstock nu prea mai are nevoie de vreo prezentare, insa, pe scurt, este locul in care mai afli care este temperatura comunicarii online in zilele noastre, locul de unde-ti mai iei cateva repere in tot ce faci in spatiul virtual si locul in care te mai vezi cu lume buna care face ce faci si tu. Exista si varianta berii baute cu oamenii astia intr-un bar, doar ca in acest moment pentru aproape toata lumea este la stadiul de wishful thinking. Vinovat, ca de fiecare data, Cristian Manafu si al lui Evensys. Nu pentru ca nu bea lumea bere, ci pentru ca lumea se mai si intalneste la o conferinta de genul asta.

Azi ma simt ca un copil care chiuleste si vine doar la ora de sport la scoala pentru ca, asa cum zice si titlul, voi fi eu Blog N’ Rolla pe la Webstock, doar ca voi fi doar de pe la pranz pentru a vedea musai sesiunea despre Blogging. Nu-i nimic, am spiridusi de Atelier care sunt acolo toata ziua ;). In principiu am fost lenes si m-am trezit in al doispelea ceas ( adica ieri) ca vreau si eu la Webstock iar dirigintele evenimentului m-a strecurat fix unde era musai sa vin, in rol de blogger ce ma aflu. Thx, man!

Revin cu detalii pentru ca …tadaaaaa…mi-am rezolvat si dilema cu telefonul, iar astazi voi posta direct de pe noul meu Samsung Galaxy Note 3 ;).

Lasă un răspuns

