2 invitatii la cantarea lui Vali Umbra in Colectiv

A venit toamna, a disparut caldura aia nasoala de vara, asa ca ies si eu din casa la dezmortit oasele. Nu pot in timpul saptamanii, ca mi-s antreprenor responsabil (badmintonul jucat in birou saptamana asta era…antrenament), asa ca vineri imi iau lumea in cap si zbor in Colectiv.

Nu va iau cu vrajeli de genul „asa vreau sa-mi incep eu toamna, tocmai la Colectiv pentru ca-i mai cu mot”…Bleah! Zic doar ca s-a nimerit la fix sa fie cantare Vali Umbra, Vlad Dobrescu (il stiti de la CTC) si DJ Sauce (asta pune muzica si o face bine de tot) in …Colectiv, cu invitati misto, adica Bean, AFO si Power pe Vinil. S-a nimerit la fix pentru ca m-am tot ofticat vara asta cand prietenii mei din virtual tot fugeau pe la evenimentele in locul mai sus amintit iar eu nu. Adica munceam, nu altceva.

So, vineri voi consuma muzica in exces si alcool cu moderatie (asa zice la Tv sa fac), pentru ca Vali Umbra ne zice cu albumul lui cel nou, „OBSERVATORUL BABA NOVAC”.

10393722_1531427930421913_1778935332694711588_n

Bean zice ca-i misto, alti priceputi tot asa, asa ca nu se anunta plictiseala.

Eventul este prezent si pe FB la link-ul de mai jos, unde va puteti anunta prezenta:

https://www.facebook.com/events/444298372379173/?ref_dashboard_filter=upcoming&source=1

Bun, in primul rand postarea asta deschide o categorie noua pe blog careia trebuie sa-i dau un nume. Ce vrea categoria asta sa zica? Pai petrecerile la care merg eu in fiecare vineri. Ar putea sa-i zica „Bairamu’ de vineri”, dar asta-i un nume prost, asa ca ar fi mai bine sa se numeasca altfel.

In al doilea rand, pentru ca imi place sa petrec avand langa mine oameni cu minte creata plini de cuvinte potrivite, dau doua invitatii pentru cel care imi va denumi categoria. Numele trebuie sa fie „pe frumos” (cum ar zice o prietena), dar nu ar trebui sa fie extrem de complicat. Juriul sunt ai mei din agentie. Am incredere in ei…inca :).

Dati cu categorii in mine pana joi la 12:00 si rezolvam ;)!

3 păreri la “2 invitatii la cantarea lui Vali Umbra in Colectiv”

  1. ai putea sa ii spui „Loc de dat cu vineri” sau „Si vinerea e un raspuns” ori „In vineri we trust”… si ultima „Mai bine vineri decat niciodata”.
    Ca idei de nume, ca eu invitatie nu vreau bre. Cunosti matale stilu’ mosului. In tinerete mai intrau rimele, dar acum…
    Distractie faina acolo.

    Apreciază

Lasă un răspuns

