O zi trista dintre cele mai triste

Am sa scriu acum despre un lucru la care nu m-am gandit vreodata ca va reprezenta un subiect pentru mine. Niciodata!

Claudiu Roman nu mai este printre noi de astazi! A murit! Bai, a murit! Claudiu Roman, la 34 de ani. Daca nu ati avut vreodata acea zi haioasa in care sa-l fi cunoscut, sigur ii stiti vocea de la Europa FM si Radio 21. Pe multi dintre voi v-a distrat in evenimentele la care era MC sau pe care chiar le organiza.

Dumnezeule, mie nu imi vine sa cred! Scriu pentru ca altfel nu reusesc sa inteleg cum naiba si de ce. Tremur pentru ca l-am cunoscut pe Claudiu, am muncit alaturi de el la multe evenimente pana dimineata. De la Claudiu am furat meserie de MC. Pe omul asta aveam curaj sa-l las la un party singur cu invitatii si stiam ca totul va iesi bine de fiecare data. Nu pot sa cred!

Am aflat de la o prietena comuna de faptul ca trecea printr-o perioada mai grea, insa nu-mi pot imagina, mintea mea nu poate concepe o intamplare atat de groaznica incat sa il faca pe om sa vrea sa plece de tot.

Sper ca ai gasit ce cautai, Claudiu! Desi nu pot accepta ca un om ca tine a ales calea asta, sper ca …nu stiu ce naiba sper, ca nu pot sa spun ca sper ca esti linistit!

Drum bun, Claudiu Roman!

claudiu roman

Lasă un răspuns

