5 ani de Cristina Mazilu pe blog

Aseara am avut placerea de a lua parte la bucuria implinirii celor 5 ani de Mazilique.ro, dar si a refresh-ului dat de Cristina Mazilu blogului sau. Cum Cristina este un personaj efervescent, nu se putea bucura in sinea ei, ci printr-un party intr-un loc chic – Iconic Food Wine&Design by Camelia Sucu ( asa cum zice logo-ul prezent pe site-ul restaurantului).

10660150_10204812239125252_879876440261190343_n

In ciuda ariciozitatii cronice de care sufar, am reusit sa rezist printre atatia oameni „complicati”, cum imi place mie sa le spun, destul de mult. Nu am ceva cu oamenii „complicati”, doar ca iti trebuie energie pentru ei si eu nu prea aveam.

Ziceam ca am rezistat, iar asta datorita atmosferei placute de aseara. A contat tare de tot si discursul unei Cristine emotionata si totodata stanjetita ( in modul ala simpatic si modest) de importanta momentului, cocotata undeva pe scari unde trebuia sa-si tina echilibrul pe pantofii ei cei noi de care era foarte mandra.

Va puteti intreba de unde naiba stiu eu de pantofii ei cei noi :). Pai, v-am zis, este o tipa foarte vorbareata si nu iti trebuie prea mult timp ca sa legi o discutie cu ea.

A…a si gatit pentru noi! Din pacate, inainte sa vin a trebuit sa mananc ceva ( nu spun unde, ca acolo mananc zilnic), lucru care i-a displacut stomacului meu care s-a opus total oricarui tip de mancare care ii mai era servita. Nu am putut totusi sa nu gust, iar papilele mele gustative au fost recunoscatoare. Good food! 😉 Cam asta se citea pe fetele tuturor invitatilor. Stiti ca se vede pe fata oamenilor atunci cand se bucura de o mancare buna.

Cam asta zic eu ca inseamna ce face Cristina cu Mazilique.ro al ei. Impartaseste bucuria experientei de a gati si de a descoperi lucruri si locuri noi. Fine enough for me!

Am si facut ceva de care nu sunt prea mandru :). Am plecat fara sa-mi iau „la revedere”. Vedeti voi, omul batran are nevoie de pastile cand il doare orice. Ajungand la masina parcata la mama naibii, am descoperit ca trebuie sa ajung la farmacie, iar de aici incolo am pierdut vreo ora :).

Zic acum multumesc pentru invitatie, Cristina! Nice seeing you again!

Trecand la noua infatisare a Mazilique.ro, il gasesc mult mai aerisit acum si asta imi place. Pe asta va las pe voi sa-l descoperiti singurei si sa va bucurati de aventurile Cristinei.

Enjoy your food responsibly!

P.S. – Cristina, sotia mea este foarte atenta la orice detaliu, motiv pentru care m-a tot batut la cap ca am venit la „ziua blogului tau” cu mana goala (sunt barbat…noi tindem sa uitam lucrurile astea), asa ca …You’re in for a treat!

O părere la “5 ani de Cristina Mazilu pe blog”

  1. hahaha, dupa ce am citit al doilea paragraf tocmai o intrebam pe colega mea daca am povestit de pantofi in „discurs”. m-am lamurit in randurile urmatoare. apparently i rant a lot when i’m nervous :-)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

