Am incercat Tribul.eu

Era si un joc parca, din asta de pierdut timpul aiurea pe net…”triburile” parca. In fine, nu vreau sa va anunt ca m-am jucat un joc tampit pe net. Am incercat Tribul.eu, adica am incercat curieratul „de spita nobila” cum zice stite-ul aferent. Ni s-a parut o varianta buna si, daca reusesti sa protejezi mediul printr-o alegere atat de simpla, de ce nu am fi facut-o?

Nu am luat totusi decizia bazandu-ne doar pe spiritul nostru de ecologisti, desi am fi vrut sa fim atat de nobili, ci dupa ce in vara asta l-am cunoscut pe Ariel Constantinof in Tabara din Tara lui Andrei. Foarte fain tipul si cu o viziune sanatoasa asupra antreprenoriatului. Uite d-aia am luat decizia de a trimite azi un colet prin Tribul lui. Am stat si am gandit-o ceva, nu? 🙂

No, bun! A venit flacaul ( nu Ariel, ci un agajat al lui) cu bicicleta prin traficul frumos de Bucuresti si i-am dat o provocare. Aveam un colet maricel, dar usor, pentru ca avea vreo 60 de invitatii in el.

A incercat omul fara succes sa indese coletul in geanta lui pana cand ne-am gandit sa-i facem din cordelina niste bretele ca sa i-l punem in carca. Fara proteste, cu zambetul pe buze, omul a luat coletul la spinare multumindu-ne el noua :).

tribul

Ba, imi place atat de tare cand vad oameni fericiti la locul de munca! Am fi vrut sa-i facem o poza cu o mutra serioasa, insa nu am putut. Zambaret tot timpul, glumet si multumit ca face si sport in timp ce castiga bani, omul ne-a dat un vibe bun pentru ziua asta.

Bravo, mai, Ariel! Se pare ca ai gasit o cheie interesanta iar ideea ta nu doar ca este corecta prin mesajul ei, ci si una functionala atat pentru clienti cat si pentru angajati. Daca prindeam in buchetul vietii mai putini ghiocei, cu vreo 10, m-as fi bagat si eu pe biciclete la tine, doar ca am fost calic, am adunat ghiocei, am facut burta si am si altele pe cap.

Eu zic sa incercati curieratul asta pe biciclete cat mai tine vremea frumoasa. Ne prisosesc cumva zecile de masini de curierat din trafic? Asta zic si eu.

Hai, sa fie bine!

4 păreri la “Am incercat Tribul.eu”

  1. I-am încercat și eu și am fost foarte mulțumit. Mi-au dus un contract la marginea Bucureștiului într-o oră. Curierul politicos și cum ai zis și tu, happy, nu a venit în fața ușii cineva obosit/”sictiri” de job.

    Apreciază

  2. :))))) Ia ghiciti cine a venit la noi de dimineata! Evident, Mihai, curierul zambaret! Nu, nu am mai facut o comanda, a venit omul sa ne aduca sfoara inapoi, desi nu prea mai aveam nevoie de ea. Multumim tare! Nu pentru sfoara, ci pentru atitudine!

    Apreciază

Lasă un răspuns

