S-a deschis Beraria H! Asa, si?

Asta-i o deschidere pe care am asteptat-o inca de cand am vazut ca Iulian Stanciu, CEO Emag, se implica in acest gen de business. Din colaborarile noastre stiam ca omul are o viziune faina asupra subiectului si asteptam foarte foarte curios.

Despre Beraria H citisem inca de anul trecut ca se va deschide acum, ca va fi cea mai mare berarie din Sud-Estul Europei etc.

Sa incepem!

De lansat stiu ca s-a lansat vineri. Nu stiu daca a fost cu fast, dar cu surle si trambite a fost. Nu am vrut sa merg acolo din prima zi, pentru ca eram aproape convins ca ma voi calca pe picioare cu un puhoi de lume. Treaba este ca astazi nu gasesc vreo informatie despre aceasta deschidere. Gasesc, ce-i drept, informatii despre o idee inteligenta, aceea de a pune campania de promovare a berariei sub forma unei campanii electorale. Nice job!

Totusi, pentru ca mereu exista totusi asta al naibii, am fost aseara acolo. Fara a fi rautacios, prima impresie a fost ca intru in zona de food de la ultimul etaj al magazinului Unirea. Cu un mobilier de mult mai buna calitate, insa, fix la asta m-am gandit. Imi plac berariile, imi place sa petrec intr-o berarie si imi place atmosfera pe care ti-o ofera un Oktoberfest, de exemplu. Inteleg totusi ca nu suntem nemti si ca si noi avem traditia noastra indelungata in a bea bere. Ca bem sau nu educat, asta-i alta discutie.

Bun! Zic direct ca sa nu ma mai lungesc.

1. Am ajuns acolo cu speranta ca voi gasi un rai al berilor, dupa care mi-am adus aminte din comunicatele de presa ca Beraria H este un loc adresat celor cu venituri mici si medii (asa scrie peste tot). Concluzia este ca nu mergi acolo pentru diversitatea berii, asa cum mergi la darul lui Dumnezeu pentru pasionatii de bere numit Happy Pub. Nu!

2. Ne-am asezat pe scaune si am aruncat o privire peste meniu. Gluma nesarata a zilei era ca berea Bucegi (din cate stiu eu foarte low cost) este 30 RON. La 500 ml. In dreptul berii era un smiley face. Am intrebat si noi chelnerul pentru ca ne simteam prost ca nu prindem poanta si omul a zis sincer ca nu el face strategia de comunicare. Corect! Poate ca ala care face strategia si pune gogorite din astea prin meniu ar trebui sa le spuna si chelnerilor care-i faza, pentru ca pe ei ii vor intreba clientii. Daca poanta-i buna, sa radem cu pofta, nu?

3. Muzica. :))))) Aici nu am mai inteles nimic. Jur! Cand era mai tare, cand era mai incet, un fel de Radio Zu care a facut un copil indecis cu Kiss Fm, rude impreuna cu Vibe Fm. Ati inteles ceva? Nici eu. Atmosfera de terasa pentru tarani din Mamaia.

4. Servirea. Nimic iesit din comun. Un plus pentru baiatul care i-a adus amicului meu, Ionut, o farfurie cu sorici din partea casei, pentru ca poftea omul.

5. Era gol. Chelnerii glumeau intre ei (cred) intrebandu-se daca au mese rezervate. Trebuia sa fie o gluma, pentru ca la ora 20:30 beraria era pe jumatate goala si nu am vazut lume bulucindu-se la intrare. Mai mult, am auzit o discutie intre chelneri care spuneau suparati ca nu inteleg de ce la o nota de 300, nici macar 5% nu a fost bacsisul.

Pai, intrati voi pe pagina de Facebook a Berariei H si vedeti de ce! Hai ca va zic si eu. Este singura berarie din toate berariile in care am fost care in a treia zi de functionare ramane fara bere. Observ din comentariile de pe pagina lor ca nu aseara li s-a intamplat prima oara in indelungata lor viata.

Intre timp am aflat ca de comunicare se ocupa Geometry Global, adica oameni priceputi. Totusi, ‘tu-i mama lui de totusi, care-i faza? De ce asa si nu cum ar fi meritat locul asta?! Adica sa fie atata liniste cu deschiderea si sa fie atata liniste in primele zile?! Nu inteleg! Adica ei chiar vor acolo doar cercopitecul caruia nu-i place muzica de la Hard Rock? Pana la vesti noi, nu prea cred ca voi vizita curand locul, poate pentru niscaiva petreceri private la sfarsitul anului, insa in rest, chiar daca este aproape de casa, mai bine nu.

l_525

Lasă un răspuns

