Redbull Soapbox 2014 in imagini

Reactiile au fost numeroase in jurul evenimentului pe care si eu l-am asteptat foarte mult. Ba m-am si ofticat ca nu am facut o masinuta pentru concurs. Ca fost sau n-a fost cum se asteptau altii, asta-i alta discutie. Ce stiu eu este ca la un asemenea eveniment conteaza alea 2 minute cat esti in prim plan si te dai cu masinuta.
Pentru ca nu ai cum sa lasi un asemenea eveniment neacoperit, am apelat la ICSPhoto pentru galeria foto de mai jos.
Enjoy!
icsphoto1

icsphoto2

icsphoto3

icsphoto4

icsphoto6

icsphoto7

icsphoto8

icsphoto9

icsphoto10

icsphoto11

icsphoto12

icsphoto13

icsphoto14

icsphoto16

icsphoto17

icsphoto18

icsphoto19

icsphoto20

icsphoto21

icsphoto22

icsphoto23

icsphoto24

icsphoto25

icsphoto26

icsphoto27

icsphoto28

icsphoto29

icsphoto30

icsphoto31

icsphoto32

icsphoto33

Lasă un răspuns

