O noua saptamana, o noua avanpremiera – „If I stay”

Dupa ce m-am delectat cu Robocopi, spioni, supereroi de tot soiul, a venit momentul sa imi satisfac curiozitatea si cu un film „mai pe dragoste” cum ar zice cineva. Cu invitatie de la aceiasi prieteni de la Forum Film. Eu as zice „mai pe drama” dupa ce am vazut trailerul. Ce moment mai bun sa vad o drama decat ziua prietenului Mosloc, unde ma voi retrage pentru o sarbatorire „comme il faut”?

if i stay

Asadar, „If I stay”, tradus „Daca as ramane” (in sfarsit o traducere buna a unui tilu) promite un film cu un sirop dramatic interesant daca judec dupa ce am vazut in trailer. Filmul este o adaptare a romanului cu acelasi nume, scris de Gayle Forman. 

In plus, am doua actrite de urmarit, Chloë Grace Moretz (aia mica si rea din Kick Ass care acum s-a facut mare)  si  Mireille Enos (am vazut-o prima data mai mult in The Killing, unde il are ca partener pe RoboCop cel nou, Joel Kinnaman). 

Se anunta o seara interesanta cred. Revin cu detalii despre film!

 

Lasă un răspuns

