#PositiveChallenge, Day five

Nu am uitat!

Ultima zi nu aveam cum sa o ratez. Am depasit ziua de ieri cand se pare mi-a plouat in permanenta si parca astazi am trecut pe panta pozitiva. Ascendenta.

Asadar, multumindu-i din nou Alexandrei Baciu pentru aceasta provocare, trec rapid la ultimele trei lucruri pozitive pe care le scriu aici. 

#1 In 5 zile mi-am amintit de faptul ca daca te gandesti din cand in cand la lucrurile bune pe care le ai in viata nu ti se mai pare totul atat de greu. E simplu, e logic si e normal. 

#2 Maine plec la munte cu prietenii. Cu cortul si cu trenul. Nu am mai fost cu trenul de multi multi ani, insa maine la 08:45 ma urc in trenul de Brasov. Apoi, cu cortul nu am mai stat de vreo doi ani. Ma bucur ca am timp sa fac asta si ma bucur ca o sa fiu inconjurat de oameni buni. Doar nu mergeam la munte cu oameni rai ca s-ar fi chemat tabara de supravietuire. 

#3 Mama a zburat pentru prima oara cu avionul saptamana trecuta. Ma bucur pentru ea. Ma bucur pentru faptul ca in sfarsit a mai facut un lucru pe care nu-l mai facuse niciodata si ca inca mai sunt lucruri care o pot surprinde. De restul lucrurilor care ar fi putut-o surprinde ne-am ocupat eu si ai mei frati ;). 

Celor care nu s-au luat inca de guler de aceasta provocare le recomand acest exercitiu. Util si placut, dar greu. 

Enjoy!

O părere la “#PositiveChallenge, Day five”

Lasă un răspuns

