#PositiveChallenge, Day four

Ziceam ieri cumva ca imi este din ce in ce mai greu sa identific lucrurile pozitive din viata mea. Aveam dreptate. La starea asta de confuzie se adauga si o stare generala de…naspa potentata si de niste atitudini bizare ale unor oameni. Pfff…am o zi minunata!

In conditiile astea am o mare cortina neagra peste ochi si caut orbeste lucrurile alea pozitive care mi se intampla. Caut si caut si parca fiecare tasta pe care o apas este un pas sigur catre a zice o tampenie. Nu e ca si cum se intampla ceva diferit fata de fiecare articol pe care il scriu. Nu mi-am corectat niciodata lucrarile sau articolele. Mi se schimba ideile si nu vreau sa dau pe foaie ceva care se simte ca este mult mai lucrat decat trebuie. In fine, parca mi-am mai revenit. Se pare ca scrisul ajuta un pic si concentrarea mea nu se mai afla pe starea nasoala pe care o am.

Sub aceste minunate auspicii, nu mai lalai mult si pun mai jos urmatoarele trei lucruri pozitive din viata mea:

descărcare (1)

#1 De fiecare data cand ma apuca pe mine creatia si vars ceva pe internet, exista in medie 100 – 130 de persoane care citesc ceva-ul ala in aceeasi zi. Pentru asta va sunt recunoscator si va multumesc! Intotdeauna mi-a placut sa fiu ascultat cand zic ceva, iar personalitatea mea megalomana se bucura de fiecare data cand verific statisticile.

#2 Imi amintesc ca in facultate am locuit intr-o camera de 12 mp, fara geamuri si mi se parea suficient. Acum stau intr-un apartament dragut la parterul unei vile din 1927. Ma bucur si sunt recunoscator pentru faptul ca am evoluat :). Cu siguranta as fi devenit claustrofob intre timp. Ma bucur ca am crescut si ca singur singurel am reusit sa evoluez in cel care sunt astazi.

#3 Weekendul asta merg la munte. Sunt recunoscator pentru faptul ca am gasit timp sa mai fac ceva si pentru mine impreuna cu astia de-i consider eu dragi mie.

 

Cam asta pe astazi! Maine este ultima zi. Sper sa treaca starea nasolicioasa.

  

Lasă un răspuns

