#PositiveChallenge, Day three

3

A treia zi si deja incepe sa fie greu. Stai o perioada destul de lunga incruntat, fixat pe a aduna cat mai mult, pe a face cat mai multe, pentru a-ti ocupa timpul si a-ti elimina momentele libere din viata si pur si simplu nu mai vezi altceva. Asta-i omul modern, un om care incepe sa nu mai fie om, un om care vrea din ce in ce mai mult, dar care uita sa se si planga ca nu mai are timp liber pentru el. Facem tot posibilul sa nu ne bucuram de ce avem deja. Eu inca sunt convins ca atunci cand incepi sa te bucuri de lucrurile pe care le ai inseamna ca te complaci. E gresit, stiu, doar ca nici bucuratul asta nu-i chiar atat de simplu si poate ca aceasta convingere a mea ma va apara de o atitudine pasiva. Naiba stie!

Am tras de timp, dar trebuie sa ma tin de provocarea asta :).

There it goes:

#1 Ahm…da, mi-am indeplinit visul pe care-l aveam la 19 ani de a avea o agentie de publicitate. Acum 6 luni am facut agentia impreuna cu doi prieteni si se pare ca sfidam orice regula care spune ca-ti merge nasol in primul an. Nu vreau sa sfidez vreo forta divina, sunt doar recunoscator.

#2 Din toate experientele pe care le-am avut in viata am invatat cate ceva important, fie ca a fost vorba despre locuri de munca sau simple intamplari. Conteaza mult sa stii , nu neaparat imediat, ce ai de invatat si sa bagi la cap. E capul tau si nu merita sa-l lovesti de prea multe ori de pereti pentru ca apoi o dai in amnezii.

#3 Multumita Patriciei ( the wife) am renuntat la a mai manca multe dulciuri si la a bea Cola. Fac asta foarte rar acum. Ficatul meu imi multumeste inca 😉

Am scos-o si pe ziua trei. Incep sa ma gandesc de pe acum pentru maine. 

Zi frumoasa tare sa aveti! Bucurati-va de ploaie, se mai spala putin Bucurestiul!

O părere la “#PositiveChallenge, Day three”

Lasă un răspuns

