Need help! Samsung Galaxy Note 3, iPhone 5s sau LG Nexus 5

Acum un an mi-am cumparat cu zambetul larg pe moaca un Samsung Xcover 2, antiapa, antisoc, antidetoate. Mi-am zis ca am un stil de viata care mi-ar cere un asemenea telefon, smartphone, dar dur. La un an de la aceasta achizitie am observat ca telefonul meu este antitelefon, antiuser, antitotceimitrebuie. Memorie mica, cardul de memorie (oricat de mare ar fi) total inutil pentru ca nu iti poti elibera din memoria telefonului chestii pe card, merge greu ca dracu, cu netul (desi am luat pe firma un abonament bun de net de la Orange) te apuca toate spumele etc. 

Asadar, intre timp am aflat si ca stilul meu de viata nu este chiar asa de dur, adica nu este dur deloc 🙂 , motiv pentru care mi-am indreptat atentia catre trei telefoane dintre care vreau sa aleg unul. Cum spuneam, abonamentul meu este bun, dar am nevoie de un telefon care sa ma ajute sa-mi folosesc abonamentul. 

M-am oprit asadar la Samsung Galaxy Note 3 ( imi place la nebunie posibilitatea de a semna lucruri sau de a face corecturi pe documente direct de pe telefon, iar telefonul am inteles ca poate multe),

galaxy note 3

iPhone 5s ( pentru ca nu imi fac poze indecente si nu sunt in pericolul ca vreun hacker sa imi puna aceste poze pe net…nici nu sunt vreo celebritate :); in plus nu are Android si asta ma cam incanta, desi iTunes ala am inteles ca omoara nervi de oameni)

iPhone 5s

si LG Nexus 5 (despre care am auzit numai de bine si pare a fi un device de incredere). 

lg nexus 5

Vreau sa pot sa scriu pe blog de pe telefon, fara sa ma chiorasc in el ca un pensionar, sa pot fi activ pe Social Media, sa pot naviga rapid pe internet, sa imi pot accesa mailul rapid, sa nu trebuiasca sa imi instalez tot felul de cleanere pentru a mai trage de memorie. 

Ma gandesc ca trebuie sa fie vreun priceput printre voi, asa ca astept un sfat si poate chiar alte recomandari. 

Multam frumos!

2 păreri la “Need help! Samsung Galaxy Note 3, iPhone 5s sau LG Nexus 5”

Lasă un răspuns

