De la #IceBucketChallenge la #PositiveChallenge, Day one

Pentru ca se pare ca este sezonul challenge-urilor, dupa ce am facut #IceBucketChallenge si am si donat fara sa ma laud ca am facut-o (altfel de ce ti-ai turna niste apa rece in cap?), am primit in acest weekend o noua provocare. Se numeste de data aceasta #PositiveChallenge, o provocare, din punctul meu de vedere, menita sa ii ajute pe ceilalti ajutandu-te pe tine sa observi lucrurile frumoase din viata ta. Chiar asta inseamna (daca inteleg eu bine din putinele informatii de pe net), sa spui timp de 5 zile, in fiecare zi cate 3 lucruri frumoase din viata ta. Pe net, ca sa fie public.Treaba grea, dar ma bag, avand in vedere ca m-am surprins de multe ori concentrandu-mi complexul supereroului de care sufar in a indrepta raul sau a gasi solutii pentru salvarea lumii sau macar a celor cu care intru in contact.

Asadar, acept provocarea venita de la prietena Alexandra Baciu ( imi este si nasa de vreun an) si incep lista.

#1 De vreo 3 ani ma trezesc in fiecare dimineata alaturi de femeia pe care o iubesc cu toata iubirea de care sunt eu in stare.

#2 De 3 ani imi petrec 5 saptamani din vara alaturi de 500 de copii incredibili si multi prieteni ( ei sunt adulti) buni si frumosi pe care i-as lua acasa.

#3 La 31 de ani mi-am fisurat o coasta jucand …Frunza in parc :). How cool is that for an old man?

Pentru ca provocarile astea merg in lant, trebuie sa provoc si eu cateva persoane la o recapitulare a fericirii din viata lor. Asadar, ofer aceste 5 zile de #PositiveChallenge pe Ioana Paunescu, Mona Nicolici, Magda Stoian si Patricia Olaru.

Lasă un răspuns

