Ca tot votam, meritam sa votam toti?

Astazi am aflat si eu de o campanie a celor de la Gandul.info care au lansat un site numit vreaupresedinte.gandul.info

Au acolo doua filmulete in care intreaba trecatorii urmatoarele doua intrebari: „V-ati vinde votul?” si „Ati fi de acord sa voteze doar cei care au luat bacalaureatul?”. 

Chiar asa, intrebarile sunt bune si as vrea sa aud si eu alte raspunsuri decat cele ale prietenilor mei la o bere sau oricand il mai loveste pe om sa faca politica sau sa se planga de ea. 

Ma opresc asupra celei de-a doua intrebari. Aveti mai jos filmul cu raspunsurile oamenilor.

Motive sunt suficiente sa fii de acord cu o astfel de propunere. Fenomenul vanzarii de voturi poate scadea, oamenii care inca mai cred ca voteaza cu Iliescu nu ar mai vota, alegerea candidatului nu s-ar mai face luand in considerare cat zahar si cate galeti primesti. Este corect oare? 

Un flacau spune in film ca ar trebui sa voteze doar cei sanatosi la cap (explicat in cuvintele mele) si nu zice rau. Cum ii gasesti pe astia si cum definesti un om sanatos la cap?

Orice ai face, orice ai zice se poate interpreta. Oricand se gaseste o solutie pentru a ocoli un sistem . 

Intrebarea mea este: Daca nu incepi sa faci ceva intr-o directie, crezi ca lucrurile se vor schimba?

Think about it!

Lasă un răspuns

