Ma apuc de dat autografe

Dupa ce mi-am petrecut mare parte din aceasta saptamana alaturi de minunile de tineri responsabili din Safer Internet Summer School discutand de-ale brandingului si promovarii #sigurinfo , revin in oras cu o mare bomba.

Da, mai, acum o luna m-am alergat cu Patricia pe o trecere de pietoni la Unirii ca sa ne pupam de vreo 15 ori pentru noul videoclip al lui Lori, fosta concurenta la „Vocea Romaniei”. Numele piesei – Sarutul.

Lori este din acest an un artist Global Records, firma de management a INNEI, alaturi de Antonia, Sasha Lopz  sau alti bajeti pe care eu nu-i stiu, dar altii da. Poza ei nu apare inca, dar sigur o veti putea gasi pe site in curand.

Serios acum, nu ca apar eu ( „aparem noi” ar spune Patricia) prin videoclip (desi nu este de ignorat 😉 ), dar tipa are o voce misto iar imaginea pe care i-o construiesc cei de la  Global Records  pare una proaspata si potrivita lui ei.

Ca sa n-o mai lungesc, luati de va minunati de 2,3 secunde de glorie si pupat cu sotia pe videoclip! Restul sunt tineri, eu nu puteam cocota pe o bara de batut covoarele, iar cu metroul nu mai merg ;). M-am ajuns!

Hai, enjoy!

O părere la “Ma apuc de dat autografe”

Lasă un răspuns

