Feluri de a face lucruri, oameni si oameni

descărcare

Nu stiu altii cum sunt…parca am mai inceput ceva in felul asta.

Banuiesc asadar altii cum sunt, dar, mai important, stiu cum sunt eu. Eu nu sunt asa, cred! Cum nu am televizor acasa de vreo doi ani si ceva, imi iau informatiile de pe internet si din „gura sloboda lumii”, asa cum consider ca sunt retelele de socializare.  Din cand in cand mai prind un Tv si realizez ca impresia mea initiala cum ca ce nu apare pe Tv este prea destept ca sa apara pe ecran este total eronata. Bine, impresia aia mi-a disparut rapid, pentru ca cercopitecul consumator de gunoi televizat (nu generalizez aici, doar individualizez genul de programe)are acces la net. Bleah!

Nu mai zic nimic acum despre dovezile irefutabile ( ratacitule, sa stii ca asta nu este un cuvant urat, iar „stii” chiar se scrie in cazul asta cu doi „i”) de prostie descarcate pe net din cele mai odihnite creiere. As vrea sa mentionez totusi o specie care nu intereseaza pe nimeni, dar care bazaie ca o musca enervanta in newsfeed-ul tau. Dai peste ei ocazional atunci cand mai spun cate ceva, au impresia ca te intereseaza si tin mortis sa iti impartaseasca. Insistent chiar.

Incepand de la miile de jocuri la care sunt invitat zilnic, pana la tot soiul de chestii stupide care mi se propun. Spre exemplu, primesc zilele trecute o invitatie la un curs de „furat calul” cum ii zic eu. Cursurile de „furat calul” sunt alea pe care eu le consider total inutile, dar in jurul carora unii isi invart viata. Mai clar de atat, am inteles ca in vremurile astea viata ti se poate schimba radical daca faci nu stiu ce cu cristale, daca renunti la tine, la Ego. Nu spun ca asta este o prostie incredibila, pentru ca ar fi doar o parere personala. Tot personal, ca altfel nu am cum, as recomanda ca in cazul in care ai nevoie de o intelegere mai buna a ta, trebuie sa vorbesti cu cineva despre tine, nu sa o arzi dubios cu cristale si alte balarii. Parere personala.

Concluzia este ca data viitoare cand planuiesti sa ma inviti sa particip la o prostie din asta, gandeste-te ca o sa ma enervez si mai tare. Ce ma enerveaza si mai tare este atunci cand cineva incearca sa imi vanda o „armonie la cutie” din asta, in conditiile in care eu cunosc personajul si ceva nu se pupa. Este fix ca si cum eu as incerca acum sa va vorbesc despre cat de nociv este fumatul in conditiile in care eu fumez un pachet pe zi.

Social media asta nu e chiar asa cum pare, adica un instrument prin care poti sa enervezi pe toata lumea fara sa platesti. Asta nu o spun doar eu, ti-o pot spune baieti si fete specializati pe treaba asta, oameni care considera ca de la gramatica pana la soliditatea mesajului pe care il transmiti, toate sunt importante. Asta daca nu vrei sa te faci de cacao si sa scrie un nebun intr-o dimineata ce am scris eu mai sus.

Hai, va rog, evitati sa va abandonati in supa de prost gust gatita prin nu stiu ce colt intunecat si inghiontit de vinovatie la unora!

Parere personala.

Lasă un răspuns

