Ajutor, ajutor! Au raspuns cei de la Hollywood Multi…

A venit si ziua in care am primit un raspuns. Nu azi, dar mi-a fost lene sa scriu ceva luni. Acum mi-am adus aminte.

Incerc sa fiu cat mai obiectiv, pentru ca a venit totusi un raspuns si nu vreau sa fiu taran. Am nevoie de ajutorul vostru, astia care inca nu v-ati suparat pe mine pentru urecheala de mai devreme legata de cursurile de „fericire la cutie”. Am nevoie de ajutor, pentru ca singur sigur voi fi taran, sunt din Provincie si e mai greu.

Asadar, saptamana trecuta am trimis un al doilea mail catre Hollywood Multi… in care intrebam ce s-a mai intamplat, daca s-a luat vreo masura in legatura cu situatia cu sucul etc.

Surpriza, recunosc, a fost sa primesc la vreo trei zile un raspuns din partea doamnei/domnisoarei Carmen Paguba, Brand Manager al Hollywood Multiplex. Raspunsul, ce sa zic, este acolo cat de cat ok.

Eu am cerut in mailul meu sa stiu ce masuri s-au luat in legatura cu intamplarea si am primit un raspuns in care sunt asigurat ca s-au luat masuri disciplinare ( nu stiu care) si o invitatie dubla la film de care se va ocupa insasi doamna/domnisoara de mai sus.

Este un caz clasic de management al unei crize de PR. Nu i-as zice chiar criza, dar asa-i numele ei.

Mailul este mai jos:

„Imi cer scuze pentru ca nu am putut sa revin asupra acestui e-mail mai devreme.

Va asigur insa ca in tot acest timp noi am analizat aceasta situatie si am aplicat sanctiunile corespunzatoare.

Doresc sa imi cer scuze pentru situatia creata si va rog sa acceptati din partea noastra o invitatie dubla la film. Va rog sa imi spuneti cand ati dori sa veniti la film si ma voi ocupa personal de rezervare.”

Nu stiu ce i-au facut baiatului, daca l-au schingiuit in public, daca i-au dat doua suturi in fund sau l-au tras de urechi doua ore.

Intrebarea mea este ce credeti ca ar trebui sa fac? Cum reactioneaza o persoana la chestia asta? Nu va sfiiti!

Personal, o felicit pe domna Paguba pentru mail, pentru ca altfel ramaneam cu un gust amar in legatura cu oamenii care ocupa joburi precum cel pe care il ocupa dumneaei.

 

2 păreri la “Ajutor, ajutor! Au raspuns cei de la Hollywood Multi…”

Lasă un răspuns

