Casa Niki din Zarnesti s-a inteles cu Hollywood Multifail?

O sa ziceti ca sunt nebun si am o serie de  ghinioane ori ca mi-am pierdut mintile si nu imi mai convine nimic.

Poate!

Treaba e ca nu mai suport mitocaniile, smecheriile, japca, prostia si nesimtirea. Nu le mai suport si mi-am propus sa le tratez cu toata violenta de care sunt in stare si care poate fi citita de toate categoriile de varsta. Dupa faza cu pustiulica ala stupid de la Hollywood Multifail a mai venit una.

Da, cu aceasta Casa Niki din Zarnesti. Nu am fost acolo si exact de aici incepe problema.

Cum am facut eu frumoasa varsta de …nu mai conteaza, am zis sa ies la munte cu prietenii sa sarbatorim cum se cuvine.  Cautam noi frumos pe net o viluta in care sa nu ne deranjeze nimeni, nu de alta, dar am zis ca poate unora nu le place tortul, apoi trecem rapid la rezervat. Evident, am gasit vila din titlu, Casa Niki din Zarnesti. Omul ne zice ca ne face rezervarea si ca trebuie sa-i platim un avans de 280 RON. I-am pus imediat intr-un cont si, dupa ce ne-a sunat disperat ca nu i-au intrat banii din ING in Banca Transilvania (sau ce muma-sa banca avea el) , cu vreo doua zile inainte l-am sunat si i-am zis ca nu mai ajungem. Aveam de mers la Prima Evadare si am zis ca nu vrem sa ratam evenimentul. Omul zice ca e ok, ca bine ca l-am anuntat si ca ne trimite el banii inapoi imediat si ca se scuza dar ca nu ne poate da factura. Am zis sa mergem pe incredere.

Au trecut aproape 2 saptamani si nici vorba de bani. De fiecare data cand a fost sunat spunea smerit ca „maine ii pun, scuze”. Astazi l-am sunat chiar eu (de obicei lumea nu ma lasa sa sun in cazuri din astea pentru ca nu e de bine, d-aia, nu pentru ca as fi eu prea smecher ca sa sun). Evident, nu avea niciun gand sa trimita vreun ban. Ca nu are acum, ca nu e vina lui ca noi nu am venit, ca de ce il sun eu ca eu nu am nicio treaba (desi banii erau trimisi de pe un card ghiciti cu numele cui). In fine, mi-am exprimat regretul asupra lipsei lui de bani, apoi mi-a spus ca daca ii trimitea, oricum nu ii trimitea pe toti. Haa ha ha!

Pai, ce sa zic acum?! Uite, imi vars si eu nervii pe net, ca poate nu oi scrie degeaba. Cand esti prost, cum am fost eu, ti-o furi, nu am ce zice. Ce ma zgarie rau pe creier este ca cineva sa ma minta cu nerusinare.

Domnu Niki, pentru ca asa probabil te numesti (lucru nu foarte interesant la varsta matale), pai te mai descurci tu asa cand incepe lumea sa vorbeasca urat de tine? Pentru 280 RON nu as fi facut-o! Daca tot esti matale borfas, da si tu un tun bun, nu gainarii din astea ca ne rad si  curcile!

Bai, prieteni, asta am patit! Nu faceti ca mine pentru ca apoi va enervati aiurea si nu ajuta pe nimeni! Puteti avea totusi grija sa semnalati la randul vostru orice marlan din asta, pentru ca viata lor ar trebui sa fie una foarte scurta. Viata in afaceri, bai, ucigasilor!

Hai pa!

P.S.- aia de la Hollywood Multifail au ratat inca o zi pentru a-mi raspunde la reclamatie.

Lasă un răspuns

