Stiu pe cine vreau presedinte

Tocmai ce ziceam eu zilele trecute ca nu am fost la vot, ca nu am cu cine, ca nu am optiuni etc.

S-a terminat cu perioada de vaicareli aiurea si este momentul sa vin si cu o propunere. Asa se face, nu? Adica daca tot nu-mi convine nimic, macar sa vin cu o solutie.

Cel putin pentru mine a devenit amuzant (pe principiul hazului de necaz) jocul pe care l-au inceput baietii care vor sau nu sa candideze. Cu sfiala unor fete venite de la tara in fata unui sex shop din Bucuresti, fiecare anunta in perioada asta ca ar vrea, dar nu prea, doar daca il roaga altii sau, mai misto, doar pentru binele tarii.

Nu vreau sa mai zic nume, pentru ca nu-mi sunt simpatici, voi spune doar numele candidatului care mi-a venit in minte cum stateam eu aseara in pat cercetand evolutia unei pagini de Facebook de a carei viata ma ocup.

Candidatul meu este viclean si destept, ascultator, frumos, tanar, nu are nevoie de bani pentru ca nu ii folosesc, sincer, adaptabil si agil.

Calitatile de mai sus sunt, spun eu, esentiale pentru ce as vrea eu sa aiba un viitor presedinte al Romaniei. Unde mai pui ca nu a baut alcool vreodata si nici nu o va face?! Ideal, nu?

Era sa uit! Nu a fost si nu va fi vreodata implicat in scandaluri, afaceri sau sa fi avut vreo vizita pe la DNA. Curat ca lacrima! Daca totusi face vreo prostie, am acest candidat la degetul mic si-l trec imediat pe mancare uscata, din aia care nu-i place deloc.

Da, candidatul meu se numeste PISCOT si este pisica. Pisica mea.

Calitati are, iar atunci cand o vezi nu are cum sa nu-ti placa. Parca si vad o discutie cu Putin despre atritudinea lui de copil tampit din ultima vreme. Caz inchis, as zice!

Asadar, dragii mei concetateni, Romania este salvata! Votati PISCOT!

Tragic, nu?

 

piscot presedinte

Lasă un răspuns

