Hollywood Multi…fail

Probabil ati vazut pe pagina mea de Facebook trasnaia care mi s-a intamplat aseara la minunatul Hollywood Multiplex din Bucuresti Mall, adica mall-ul din Vitan.

Recunosc, imi era foarte sete si mi-am si facut un obicei sa imi iau marele pahar de Cola la fiecare film. De aici si furia mea mare atunci cand flacaul ala frezat mi-a refuzat dreptul de a-i da 12 RON pe 1L de suc. Adica dublu fata de cat costa o sticla de Cola la 2L.

Treaba sta si mai complicat, pentru ca dupa ce am plecat de la rand fara suc, un coleg de-al lui l-a intrebat pe frezat de ce nu i-a cerut lui bani marunti, pentru ca avea, iar el a facut un gest de lehamite.

Repet, tu-ti moas-ta pe gheta de frezat pisipiriu! Pai cand beam eu Cola tu nu descoperisei mancarea solida! Bine, nu despre asta-i vorba, dar , sa zicem ca intelegeam ca nu are marunt (desi…), dar sa mai faci si gestul ala de lehamite… Chiar am vrut sa vad X-Men, pentru ca altfel am fi petrecut cel putin o ora impreuna certandu-ne in fata managerului Hollywood Multiplex.

Sa mai vorbim despre atmosfera din minunatul cinematograf? Nu are rost, nu?

Concluzia este ca atunci cand mergeti la mall-ul din Vitan aveti grija sa aveti marunt la voi pentru ca altfel riscati sa muriti de foame/sete sau sa nu puteti cumpara nimic…de la Hollywood Multiplex.

Hai, nu va bucurati!

P.S. – scuze pentru poza, dar … Samsung + draci = poza miscata

hollywood multi...fail

 

Lasă un răspuns

