Al naibii sa fii tu, Hannibal!

Ma uit de ceva vreme la serialul facut dupa „Red Dragon” al lui Thomas Harris, cu numele de „Hannibal”.

Daca rolul facut de Anthony Hopkins v-a atras atentia asupra lui Hannibal, eu spun ca danezul ala enervant, Mads Mikkelsen  se ridica la inaltimea asteptarilor. Bine, trecand peste faptul ca iti ia ceva timp sa te obisnuiesti cu engleza lui, omul da savoare rolului.

 

S-ar putea sa vi se para ciudat la inceput. Asa si este. Ciudat, dar te prinde. Treaba este ca cele 26 de episoade s-au terminat si o sa mor de nervi daca nu se mai intampla ceva. Nici mai mult nu pot spune, ca sa nu stric filmul pentru voi. Zic doar ca m-am umplut de draci aseara cand am vazut ultimul episod al sezonului 2.

Vi-l recomand fara sa stau pe ganduri. Din punctul meu de vedere este unul dintre cele mai bune seriale pe care le-am vazut in ultima vreme. Fara S.F.-uri, fara monstri, vampiri si alte maimute, doar fascinatia unei minti bolnave si modul in care reuseste ea sa invarta lumea dupa bunul plac.

Al naibii sa fii tu, Hannibal, cu cine te-a facut!

Enjoy!

hannibal

O părere la “Al naibii sa fii tu, Hannibal!”

Lasă un răspuns

