De ce nu am votat?

Am facut parada saptamanile trecute de sfatul dat de Profesorul meu Initiativa, domnul Stiuca, acela cum ca ar trebui sa fiu cetatean, sa ma intereseze de bunul mers al cetatii in care traiesc si ma simt obligat sa imi justific alegerea de a nu alege.

Ieri am avut o discutie aprinsa pe tema mersului la vot cu Patricia, discutie care mi-a intarit decizia de a nu onora „petrecerea” de ieri.

Am stat si am intors problema pe toate fetele si mi-a dat mereu acelasi rezultat.

Stiu ca ai nostri au luptat pentru libertatea de a alege. Stiu ca deptul de a alege este unul foarte important. Intrebarea este daca vrei dreptul de a alege dintre ce au ales altii in spatele usilor inchise. Mai exact, in masura in care candidatii sunt impinsi in fata de catre grupuri si grupulete de interese, vrei sa-i votezi? Vrei sa votezi aceleasi personaje corupte si pline de bube pe cap? Pentru ca numai astia apar  pe liste. Nu vreau ca libertatea mea de a alege sa fie limitata de propunerile care mi se fac. De aici incepe si problema.

Cum ar fi daca ni s-ar propune intai niste baieti si fete pe care sa-i alegem noi sa candideze mai departe pentru functiile publice puse ieri in discutie? Ar fi o libertate prea mare, nu? Pai, daca vorbim despre libertatea de a alege, nu ar trebui sa fie pana la capat?

Nu vi se pare ca flacaii astia nu transpira deloc pentru a ne convinge ca trebuie sa-i votam? Stiu totusi sa ne indemne sa mergem la vot, ca sa nu fraudeze astia alegerile… Pai cum mama dracu, frate?! Adica se stie ca se fraudeaza si ne rogi tot pe noi sa facem ceva? Pai eu de ce moas-ta pe gheata te platesc bai, burtosule, ca sa ma pui tot pe mine sa-ti fac treaba?

Vorbim despre platforme electorale, despre promisiuni, programe, cum mama dracu le-o zice si apoi ce facem? Va zic eu, nu se tine nimeni de nimic si ridica din umeri. In campania electorala se arunca peste tot cu promisiuni care mai de care mai retardate. Cum dracu aduci, ma, sfrijitule, Europa in fiecare casa? Sa mi-o treaca astia in plus la intretinere? Las-o sa stea unde ea, ca nu am ce sa-i dau de mancare!

Cine-i trage, ma , pe astia la raspundere? Tot noi, nu? Pai e convenabil!

O mizerie de om nu se tine de promisiuni, noi iesim in strada si ne luam bataie ca suntem huligani, nu? Super combinatie!

Sa nu fiu inteles gresit, eu vreau sa traiesc intr-o tara in care sa ii indemn pe copiii mei sa voteze, sa isi exprime parerea, sa aleaga, dar vreau sa aiba de unde sa aleaga. Cat timp o sa-i mai vad pe Stolojan, Ecaterina Andronescu, Ilie Nastase ( ce dracu cauta si asta, frate?), Elena Udrea, Victor Ponta si pe alti interlopi din astia pe afise, eu nu mai votez. Nu vreau sa fiu mereu in pozitia in care am fost pus la alegerile prezidentiale de acum multi, de a alege intre Iliescu si Vadim.

Sunt atatea si atatea nereguli incat nu stii de unde naiba sa le iei!

Traim intr-un stat lipsit de coloana vertebrala, intr-un stat in care extremele sunt cele ascultate iar normalitatea inseamna ca esti prost.

Aruncati, va rog, un ochi peste filmuletul de mai jos si vedeti exact starea in care ne aflam. Un lucru ilegal, cum ar fi organizarea unui moment langa parc, fara autorizatie (asa zic eu), se transforma la interventia pasnica a politiei intr-o adevarata revolta la adresa autoritatilor. Concluzie: astia, adica aia de sus, se poarta cu noi de parca am fi prosti, prostii (adica noi) sunt frustrati ca sunt tratati asa si isi varsa dracii pe unii care in sfarsit isi fac treaba. Romania, frate!

2 păreri la “De ce nu am votat?”

  1. Legea 60/91

    Art. 3. – Nu trebuie declarate in prealabil adunarile publice al caror scop il constituie manifestarile cultural-artistice, sportive, religioase, comemorative, cele ocazionate de vizite oficiale, precum si cele care se desfasoara in exteriorul sau in incinta sediilor ori a imobilelor persoanelor juridice de interes public sau privat.

    Pe langa asta, singurii care au deranjat ordinea publica acolo au fost imbecilii aia doi care au intrat cu caii in multimea in care erau si copii.

    Apreciază

  2. Corect, dar, iti spun asta pentru ca aproape in fiecare weekend am campanii in parcuri, orice adunare care strange atata public are nevoie de niscaiva aprobari din partea Primariei Generale. Iti si explic pentru ce. Cum erau oamenii aia adunati acolo buluc, blocand o cale de acces si circulatia pe trotuar (asta ar fi o problema), daca i se facea unuia dintre ei rau sau daca se luau unii la bataie? Pentru situatiile de acest gen ai nevoie de aprobari. Iti trebuie un medic si iti trebuie paza. Primaria ti le ofera pe astea suplimentand personalul de politisti comunitari si trimitand o ambulanta. Pana si bunul simt iti zice asta. Nu trebuia sa plateasca nu stiu ce taxe, fiind o manifestare cultural-artistica, insa trebuia informata cel putin Politia Comunitara. Regulile sunt reguli si de data asta au dreptate. In ceea ce priveste copiii, m-am uitat de 10 ori la film si, sa fim seriosi, nu a fost nimeni in niciun pericol.

    Apreciază

Lasă un răspuns

