Vasile Boohoohoo de la Fabrica

Am copt chestia asta vreo doua zile si m-am prins cum trebuie sa o scriu. Despre Vasile. Cu cat iti este mai simpatic omul, cu atat mai greu iti este sa dai ceva despre el. Eu incerc sa zic simplu, desi…

Biroul in care imi exercit eu functiile se afla in curtea Club Fabrica, ca astia sunt „Urban Resort”, adica, vezi dom’le, un fel de loc in care vii, bei o bere, mananci ceva bun si ai in curte si niste magazine misto, diferite fata de ce ai gasi in alte parti. Bine, magazine si o agentie de publicitate, adica eu si ai mei, plus o sala de catarat.

Cum vin eu in fiecare dimineata la birou, aproape de fiecare data ma intampina Vasile si zice el ceva care ma distreaza grozav. Nu e cu bancuri, ca din astia mai stiu si cred ca le-am auzit pe toate. Omul le da din capul lui plin de experienta. Mai stau eu ce mai stau in birou si din cand in cand mai ies sa fumez o tigara. In acelasi din cand in cand il mai gasesc pe Vasile facandu-si de munca pe afara, imi iau doza de intelepciune si ma retrag la munca.

Vasile nu este vreun comic angajat sa ma faca pe mine sa ma simt bine de oamenii de la Fabrica, ci este unul dintre chriasii spatiilor de aici. Vecinul nostru. Am aflat cred ca saptamana trecuta cum il cheama. Pana atunci ii spuneam Harry Potter sau Lennon, datorita ochelarilor rotunzi pe care ii poarta. Eu chiar cred ca Lennon ar fi aratat ca Vasile daca ar mai fi trait. Lennon, nu Vasile.

Omul are o ocupatie foarte faina, disparuta de multa vreme dintre indeletnicirile bucurestenilor sau, in general, ale oamenilor care stau la oras. Adica o ocupatie de taran. Pfff! Nici chiar asa.  Ca sa nu o mai lungesc, omul face genti, sandale, curele, huse de telefon, genti pentru camere foto si aproape orice iti poti imagina (in afara de haine cred) din piele naturala, adunate toate sub denumirea Boohoohoo Handmade Leather Design.  Le coase, vopseste, lipeste si ce naiba se mai face la genul asta de articole, manual. Sta aplecat in atelierul lui o zi intreaga asupra bucatilor de piele si iese de acolo cu niste minunatii cum nu credeam ca voi mai vedea.

Mai iese din cand in cand din atelier (atelierul lui) pentru ca , asa cum zice el mereu, are „papilele gustative ale unui narcoman” de la atata prenadez folosit.

Nu avem discutii elaborate, pentru ca mie imi place sa-l ascult, asa ca omul, oricat de mult ar vorbi, se opreste. Din putinul pe care il ascult zilnic mi-am dat seama ca omul merita descoperit. Vasile, Harry Potter, este hatru, inteligent si educat, dedicat muncii lui, cu o personalitate incredibila si o viziune sanatoasa despre afacerea proprie.

Il intrebam odata cum ia comenzile, daca vin oamenii cu designul propriu, iar aici are de fiecare data un raspuns pregatit care arata care este politica magazinului sau. Imi zice ca oamenii vin, vad ce face, ii dau modelul, dar el le face cum vrea el, pentru ca nu lucreaza la fabrica la linia de asamblare. Nu zice asta cu aceleasi cuvinte, dar pe acolo. La inceput am zis ca nu are toata tigla pe casa, dar, incet, incet, mi-am dat seama ca omul are un stil pe care il vinde, nu vinde arta de a copia un model.

Sa va mai zic despre parerile lui in ceea ce priveste politica in Romania? Savuros!

Mi-ar mai lua vreo 5 articole sa dezvolt, asa ca mai bine veniti voi pe la Fabrica sa stati de vorba cu el, sa vedeti ce lucreaza si veti pleca de acolo cu mai mult decat un produs,veti pleca bucurandu-va ca ati cunoscut un om. Simplu, dar adevarat.

Ca sa va convingeti, aruncati o privire pe pagina de Facebook  Boohoohoo Handmade Leather Design si apoi ne vedem pe aici.

Hai, bucurati-va!

maxresdefault

 

6 păreri la “Vasile Boohoohoo de la Fabrica”

  1. Îi propun să candideze pentru preşedinţie. Eu cred că l-ar vota toţi cei care îl cunosc şi numai cât l-am cunoscut eu de pe facebook.

    Apreciază

Lasă un răspuns

