Weekend action

Imi doream de ceva vreme sa fac asta, sa postez de la o terasa care-mi place mie tare de tot – La Taifas. E pe undeva pe langa Calea Victoriei, in preajma Casei Vernescu. In fine, atmosfera este foarte placuta, terasa arata minunat, muzica tot asa, iar mancarea este printre cele mai bune mancate prin Bucurestiul asta. Inca nu am gustat din toate pentru ca nu m-am saturat de pateul de casa delicios pe care il mananc de fiecare data aici.

Sa revenim la ce zice titlul! Saptamana trecuta tot ii dadeam cu un curs de dans predat de al meu frate dansator. A fost sambata si mi-am miscat si eu fundul pana acolo desi, intr-o dimineata de sambata, ora 10:00 nu exista pentru mine pe ceas. S-a dovedit a fi o alegere distractiva. Sa vezi 20 de copii dansand street este o experienta pe care trebuie sa o traiesti, mai ales daca cel putin unul dintre aia mici este al tau. Eu nu am inca, dar mi-am dus acolo verisoara de 7 ani. Aproape, nu? La 6 ore dupa ce am plecat de la sala de dans ea inca imi mai explica pasii de dans si ii exersa prin casa. Dupa ce a terminat cu mine, a luat-o pe maica-sa :). Am apucat sa fac si ceva fotografii cu maimuta mica pana sa se aglomereze.

_DSC2310 _DSC2295

_DSC2329

Cursul acesta se intampla in fiecare sambata.

Mai departe, dupa ziua petrecuta cu cea mica, duminica am ajuns tot la o ora matinala pentru mine in weekend sa o sustinem pe prietena noastra (adica a mea si a Patriciei) Alexandra care participa la maratonul…cursa organizata de Petrom. Emotii mari pe fata, psiholog de altfel, care nu credea ca va duce la capat cursa de 10,5 km. S-a dovedit a fi o nimica toata pentru ea, are ar mai fi alergat nitel. Bravo, ma! A…sa nu uit, bravo si Alinei (cea fara sapca din poza)!  Iaca si poza, ca fara nu se poate.

_DSC2338

Weekendul asta ne-am relaxat, in concluzie, fara a face prea mari eforturi, insa weekendul urmator de abia astept sa o tai la mare sa ma dau in barci, adica la festivitatile Regatei Marii Negre. 

Se pare ca ale noastre veliere se descurca de minune si au si castigat o gramada de premii, motiv in plus sa fiu si eu pe acolo bucurandu-ma la inca un succes pe stomacul gol al romanilor. Uraaaa! Pff!

Acestea fiind zise, ne auzim cu altele maine!

 

P.S. – aaa….uitam, am vazut finala „Romanii au talent” :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

 

Lasă un răspuns

