Voteaza !MPRO – Festivalul National de Improvizatie!

idei-din-tara-lui-andrei

Maine se incheie campania initiata de PETROM prin platforma Tara lui Andrei – Idei din Tara lui Andrei. Proiecte multe, utile si destepte toate dintre ele, semn ca Romania devine usor Tara lui Andrei desenata si visata de catre initiatorii sai.

Gurile rele au intotdeauna ceva de zis in legatura cu un asemenea proiect doar prin prisma faptului ca este initiat de o companie precum Petrom, pentru ca gurile rele trebuie intotdeauna sa zica ceva, iar asta este de bine. Fara aceste voci, oamenii implicati, adica si eu intr-o mica masura, nu ar putea verifica mereu daca Tara lui Andrei ramane in contact cu valorile pe care le respecta.

Revenind la proiectele inscrise anul acesta in competitia Idei din Tara lui Andrei, am ramas impresionat de faptul ca oamenii vor sa faca ceva, orice. Imi era suficient, pentru ca probabil asa ne-am invatat noi sa asteptam ca prostii primavara la prima zarire a unui ghiocel. Stiu, cu o floare nu se face primavara, dar este un inceput. Inceputul asta a trecut, iar floarea aia singura pe care o vedeam a adus cu ea mai multe flori asemanatoare. Fie ca vorbim despre faptul ca multe companii au incept sa priveasca mult mai atent CSR-ul luandu-si notite de la Tara lui Andrei, ori despre numarul de proiecte inscrise, constatam o primavara frumoasa care cu siguranta precede o vara de neuitat. Prea multe metafore? Sunteti oameni destepti, va prindeti!

Am aruncat si eu un ochi astazi printre proiectele in asteptare de voturi din partea voastra pentru a vedea ce face proiectul meu preferat. Nu am zis nimic pana acum pentru ca sunt foarte curios de impactul pe care il are asupra oamenilor. Totusi, la o zi distanta de inchiderea urnelor virtuale, imi permit sa va agit un pic si sa insist sa aruncati o privire peste !MPRO, editia II . Personal cred in ideile existente in toate cotloanele mintii umane, mai ales daca mintea este de sorginte romaneasca. Cred in sclipirile pe care le putem gasi cu toti daca ne antrenam un pic.

!MPRO – Festivalul National de Improvizatie planuieste sa organizeze un domeniu care aduna tot ce-i mai ager la minte prin tara asta. Improvizatia, ca ea este vinovata pentru atractia fata de mintosi ageri, este exact antrenamentul de care ai nevoie pentru a fi mereu prezent, pentru a avea mereu cuvintele la tine si pentru a nu scoate totusi prostii pe gura daca te decizi sa vorbesti imediat ce s-a aprins beculetul in capul tau.

Festivalul asta pus la punct de Asociatia Tam-Tam prin don’soara Monica Anastase, is propune in primul rand sa popularizeze in tara ce inseamna Improvizatia, pentru ca, apoi, sa si rasplateasca improvizatorii de calitate. Nu va ascund ca din Improvizatie se fac si bani, momentan nu multi, dar dupa capul meu oamenii talentati merita sa si castige bani, altfel am fi toti niste tristi preocupati.

Propunerea mea este simpla, intrati acum cat mai puteti si dati cu voturi pentru acest proiect. Apoi, indiferent daca va castiga sau nu ce trebuie sa castige, miscati-va luminatele funduri si mergeti la spectacole de Improvizatie! Varianta cealalta presupune sa stati acasa si sa va uitati la televizor. Acum cat Discovery si National Geographic sa vezi si tu?!

Hai cu voturile!

Enjoy!

 

 

Lasă un răspuns

