Biciclisti si biciclete, concentrati-va putin!

Ieri m-am bucurat de soare alaturi de participantii de la Prima Evadare. Am avut si ceva treaba pe acolo, promovand cu Publicicleta un proiect foarte interesant si, asta-i si mai rar, foarte util. Ocazie numai buna sa fac putin si pe fotograful (deloc talentat) si sa o sperii pe mama, careia i-am raspuns la telefon din buzunar si, auzind elicoptere si statii de emisie-receptie, era convinsa ca trebuie sa auda si o ambulanta, eu fiind in centrul situatiei. No, bun! Trecem peste spaimele induse de prea multe stiri ale mamei mele (avea dreptate femeia, dar…) si ajungem la ce vrea autorul sa zica.

Asadar, zi misto, promovare proiect fain si util. Vorbim aici despre Registruldebiciclete.ro , o initiativa SafeBike. Am aflat de initiativa asta minunata venita tocmai din Cluj, i-am contactat si le-am propus sa le promovam cauza printre biciclisti. Cauza lor este asa: ai o bicicleta si nu vrei sa ti se fure? Daca da, inregistreaz-o in Registruldebiciclete.ro si sansele ca bicla ta sa fie furata scad vertiginos. Ei, pentru treaba asta s-a deplasat la Bucuresti pentru Prima Evadare, una bucata fata amabila din Cluj care a venit sa dea vestea personal si printre pasionatii cei mai pasionati de bicicletele lor scumpe. Ce-i drept, la ce biciclete am vazut eu ieri la Prima Evadare, iti cam luai o casa cel putin din banii aia.

Probabil ca va intrebati ce-i mai impiedica pe hoti sa-ti fure bicicleta? Pai, ce nu stim multi dintre noi este ca fiecare bicicleta are o serie unica in spatele butucului. Cei care fura stiu de foarte putine ori care este butucul, asa ca seria aia va fi de foarte putine ori identificata si stearsa de catre hoti. Daca avem serie unica, inseamna ca putem tine si o evidenta a bicicletelor, iar, atunci cand luam o bicicleta second hand, putem afla daca a fost furata sau nu. Din aproape in aproape ajungem si la hoti.

Din cate ne-a povestit fata draguta ( adica asa cum is astia din Ardeal) din Cluj, Diana Silaghi pe numele ei, Politia Prahova deja a incheiat o colaborare cu Registruldebiciclete.ro, ceea ce pentru mine inseamna un adevarat miracol. Urmeaza Valcea, unde am inteles ca exista o piata uriasa de desfacere pentru bicle furate, Bucuresti si ,pana la urma, toate judetele, pentru ca asa este normal si logic.

In alta ordine de idei, ziua de ieri mi-a mers la suflet. Am ajutat proiectul asta sa mai castige putin in notorietate, m-am bucurat de soare si am si facut ceva poze pe care le puteti vedea un pic mai jos, cu scuzele de rigoare pentru talentul meu deloc special.

P.S. – astazi ne inregistram si noi bicicletele, ca asa-i bine si e si gratis.

Imagine

Imagine

Imagine

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

 

Lasă un răspuns

