31

00:03 – ma trezesc pe canapea din cauza un zgomot enervant, Patricia, langa mine zambitoare, imi ureaza „la multi ani”

00:07 – adormisem la penultimul meci al lui Liverpool in sezonul acesta la scorul de 2-0 pentru ei, ma uit repede pe net sa vad cat s-a terminat…3-3, s-a dus dracu titlul de campioni , mii de tunete si alte injuraturi

00:10 – somn

07:30 – am facut ochi, Patricia doarme

08:30 – ma invart de o ora prin casa aiurea, dupa ce am stat vreo 10 minute uitandu-ma la Patricia cum doarme linistita…

10:20 – am ajuns la birou, primesc o prajiturica purtatoare de lumanare de la prietenii mei dragi care imi mai sunt si colegi; nu intelege nimeni de ce sunt morocanos

11:04 – inca sunt morocanos, dar asa mi se intampla de ziua mea incepand cu aniversarea a 28 de ani

Asa sunt eu, ma enerveaza ca trece timpul. Mama, Patricia, in curand si restul oamenilor din viata mea, urasc atunci cand vine ziua mea. Nimeni nu stie ce sa-mi ia, eu nu le zic, iar orice primesc nu-mi starneste entuziasmul. Nu-s magar, oamenii se straduiesc si fac lucruri dragute. Entuziasmul meu este zero in ziua asta si nu datorita cadourilor. Presupun ca pe masura ce trece timpul se va accentua starea aceasta si o sa fiu din ce in ce mai insuportabil. Totusi, anul acesta cred ca stiu ce m-ar face sa uit de varsta, doar ca persoanele care mi-ar putea face surpriza nu trebuie sa stie ca o pot face. Ironic, nu? Poate pana la sfarsitul zilei mi se intampla ceva si ma scoate din starea asta.

Nu am simtit inca vreo crestere incredibila de intelepciune, inteligenta, charm si ce naiba mai trebuie sa vina dupa 30 de ani.

Lumea insista sa-mi ureze inca de anul trecut sanatate. Anul trecut ma enervam, anul asta o apreciez foarte mult. Nu am chelit, ceea ce e destul de bine, dar incep problemele, iar fobia mea de doctor va fi curand obligata sa treaca peste faptul ca voi fi mai…receptiv la ideea de a vizita medicii. Daca pana acum am mers pe tinerete, de acum pare-se ca nu ma mai pot pacali ca-s de fier.

Ce vreau sa spun este ca daca treci prin aceleasi lucruri ca mine de ziua ta, invata sa apreciezi omul de langa tine care trebuie sa te suporte. Probabil in viitor (cred ca la anul) imi voi lua motor, masina din ce in ce mai ciudata, voi face lucruri din ce in ce mai tampite…toate pe nervii ei.

Iti multumesc, draga mea, ca nu m-ai trimis inca acasa la mama, pentru ca nici ea nu stiu unde ma mai putea trimite dupa aia!

 

Hai, bucurie pentru toata lumea, ca asa se face!

Imagine

O părere la “31”

Lasă un răspuns

