Superstitii

E a doua oara cand spun ca revin in activitatea de …ce fac eu aici. Sau a treia. Nu-i frumos din partea mea, dar, business is business, iar responsabilitatile ma ajung din urma.

Cum stau eu asa si ma ocup de pravalie luptandu-ma, prin alti oameni destepti de langa mine ce-i drept, ba cu regulile statului care se schimba in timpul jocului, ba cu gandurile si previziunile sumbre care acapareaza orice antreprenor oricat de bine i-ar merge, ba cu mine, imi vin in cap tot felul de tampenii.

Intru in curtea Fabrica unde am biroul si chiar in birou numai cu piciorul drept, nu fac chestii urate pe care as putea sa le fac pentru avantajul meu pentru ca ar aduce „bad juju” etc. Mindfucked! Dar asa am fost mereu si, culmea, am functionat ok.

Chestia asta cu superstitiile nu e totusi doar a mea. Am crescut intr-o generatie apasata de superstitii. Trebuie sa va amintiti pentru ca sigur ati avut superstitiile voastre in copilarie, superstitii care mai ies din cand in cand la iveala. Stiu ca lucrurile pot fi explicate prin diverse afectiuni psihice deloc grave, dar nu ai cum sa scapi de ele. Mai amuzant este ca prostiile astea se transmit ca raceala de la unul la altul.

Adica, tin minte ca mergeam pe strada de la scoala spre casa si imi spune un coleg „Ba, ai calcat pe canal, o sa moara ma-ta”. Cata supararea mi-am luat si cata bataia si-a luat el. Ca bateam. Sau „Copii, nu va bateti cu paine ca aduce ghinion”. Aducea frate ghinion! Chiar s-a intamplat.

Te mananca nasul? Pai depinde cum si pe unde. Cica daca te mananca pe dinauntru ti-o iei pe bataie, daca e pe afara, cica e de bine, ai noroc. Ti se zbate ochiul? Pai cica se naste un copil. Canta cucuveaua/bufnita? Teroare, e cu moarte asta! Te mananca palma? Care? Daca-i stanga iei bani, daca e dreapta ai paguba in buzunare.

Exista si antidot la unele. Adica, daca te mananca nasul pe dinauntru, ca sa nu iti iei bataie, trebuie sa-ti dea cineva trei palme peste palma, tu ii dai trei palme peste palma si gata, scapi.

Suna retardat si, daca nu eram implicat, as fi zic ca asa e. Autoironia nu este totusi atat de dezvoltata in capul meu de narcisist, asa ca pot cel mult sa spun ca sunt prostii.

Aaaa…era sa uit! Cand eram mic m-a lovit masina (corect ar fi ca eu am lovit-o) pe strada cand aveam in brate doua sticle de suc (una de Cola si una de Kiwi) de la TEC. Am ajuns acasa cu sticlele si cu corpul intreg, cu niste injuraturi in cap de la soferul care a plecat imediat ce a vazut prin oglinda retrovizoare ca misc si cu o mare spaima – sa nu afle tata.

Eh…de aici pana la a sadi samanta nebuniei in capul bunicii mele a fost foarte putin. A doua zi eram in casa unei babe care cica imi „turna cositor”. Dracie! M-am temut initial cand am aflat pentru ca nu stiam unde naiba mi-l toarna si banuiam ca frige. Pana la urma a zis baba aia ce a zis, a turnat ala intr-un ibric si gata sentinta – imi era frica de un barbat, cel mai probabil de tata. Ma, mi-am luat bataie cand eram mic, dar omul cand m-a vazut julit peste tot (nu pe fata) m-a luat in brate si m-a intrebat daca sunt bine. Frica…nu prea.

Nu reusesc sa scap de asta cu intratul cu piciorul drept intr-o camera. Am tinut-o dupa mine si in facultate cand jucam handbal iar acolo era foarte chinuitor. Atatea linii, aia de intrare in teren, aia de la jumatatea terenului, linia de 9 metri, aia de 6 metri…nebunie totala.
Amu’ va poftesc sa facem afaceri impreuna :).

Daca mai stiti superstitii nu ma supar sa le aflu, poate le imprumut.

Hai, enjoy!

Imagine

Lasă un răspuns

