Chris Evans vs Sebastian Stan, arbitru Scarlett Johansson, tusieri Samuel L. Jackson si Robert Redford

Gata, l-am vazut pe Captain America si l-am vazut si pe The Winter Soldier. 2 ore si 16 minute de film, un scaun care dupa atata timp devine putin incomod si niste floricele cu Cola gratuite.

Le luam pe rand, ca asa am invatat. Film fain, mi-a placut, cu actiune, conspiratie mondiala, cu Scarlett Johansson si putea sa se termine aici.

Povestea este un pic mai elaborata decat in alte filme cu supereroi, nu chiar atat de elaborata, insa face bine intr-un peisaj in care te prinzi cum va decurge totul de la inceput pana la sfarsit inca din trailer. Capitanul bate la inamici ca la fasole, Vaduva Neagra tot asa si mai apare cineva – The Winter Soldier. Asta-i al nostru Sebastian Stan, nascut in Romania, crescut la ei. Nu stiu cat de al nostru mai e. Cei care l-au mai vazut si in alte filme stiu sa nu se astepte sa vorbeasca romgleza noastra, insa in cazul in care asteptati niscaiva replici interesante si un rol incredibil, nu stiu ce sa zic. Daca as zice as strica surpriza unui film interesant pana la urma.

Mergeti de-l vedeti pentru ca mie mi-a placut. Important este ca mi-am luat din nou plictisometrul dupa mine (adica sotia mea care adoarme la filmele nasoale) si …nu s-a plictisit si nici nu a incercat sa comenteze cu mine filmul in timpul proiectiei. Semn bun ca filmul place si baietilor (nu prea ar avea cum sa nu placa) si fetelor (din varii motive care nu tin neaparat de Chris Evans).

A…si mai este si Robert Redford care-i da replica lui Samuel L. Jackson. Cum ar zice ei ardelenii „he gives him a taste of his own medicine”. Face nenea Redford un rol de ticalos de zile mari, asemanator cu cel facut de Jackson in Robocop.

Filmul apare pe 4, adica vineri pe marile ecrane si se anunta a fi unul dintre filmele cu incasarile cele mai mari. Cel putin asa ar trebui la cate efecte au avut oamenii astia de platit.

Recomand! Enjoy!

 

P.S. – nu stiu de ce, poate este doar parerea mea, insa la fiecare avanpremiera, cand floricelele si sucul sunt date gratuit, sucul nu este numai suc iar floricelele cred ca au zacut acolo cel putin o zi. Zic asta pentru ca aseara mi-a fost din nou…ciudat dupa ce le-am mancat, iar gustul de floricele vechi il recunosti oriunde. Ca om de BTL as recomanda un pic mai multa atentie pentru aceasta parte, pentru ca s-ar putea sa nu fiu singurul care sesizeaza scaparea si sa starneasca un mic scandal nedorit. Vorbim totusi despre branduri respectabile implicate aici si nu ar fi ok pentru nimeni.

ImagineImagine

Imagine

 

Lasă un răspuns

