Melina

Azi nu am mai scapat, Am deschis laptopul si trebuie sa fac ce am evitat tot weekend-ul.

Cum scrii despre moartea unui copil? Trebuie sa scriu, pentru ca vreau sa imi ramana copilul asta in memorie, iar pe blogul asta locuiesc in fiecare zi si in felul asta nu voi uita. Imi vine sa plang, sa vorbesc despre ingeri si inaltari la cer, sa povestesc si sa zic ca totul va fi bine si frumos.

Bai, nu va fi! Am evitat tot weekend-ul sa vorbesc despre moartea Melinei Zahareanu la cei doar 14 ani ai ei. Am cunoscut-o in tabara din Tara lui Andrei anul trecut. De pe urma taberei am retinut vreo trei nume, unul dintre ele fiind numele Melinei, nu pentru ca nu imi pasa de restul de copii, doar ca din cand in cand se intampla sa vezi oameni despre care stii sigur ca vor straluci. Melina, din pacate, ne-a lasat cu gura cascata si a plecat dupa primul act al unei piese incredibile. Stralucea deja.

Nu va fi bine fara Melina! A plecat unul dintre oamenii despre care eu eram convins ca imi va face lumea mai buna atunci cand voi fi batran. Nu doar mie, noua, tuturor.

Am gandurile incurcate si nu prea mai pot beneficia de coerenta daca insist sa mai scriu ceva. Urlu, ma razvratesc impotriva destinului uman, sunt furios si regret enorm disparitia unui copil incredibil.

Odihneste-te in pace, Melina!

Lasă un răspuns

