Freeze la 4 ani din ce in ce mai buni

Am febra musculara in zona abdomenului. Am ras aseara in toate stilurile si pe toate tonalitatile reusind totodata sa beau o bere in 2 ore. Nu am avut cand sa o beau.
Aseara Trupa Freeze, trupa de teatru de Improvizatie, a sarbatorit impreuna cu prietenii in Club Puzzle din Piata Victoriei, implinirea a 4 ani de joaca. Eu ii stiu de trei ani si ceva, asa ca am prins in mare istoria lor. Am fost cu ei la Tg. Mures, am fost pe la munti, ba chiar au facut saracii oameni improvizatie si in autocar in drum spre Graz.
Baietii si fetele au fost la tol festiv si, pentru ca era o ocazie speciala, s-au dat in stamba tare.
Cum spuneam, am ras atat de mult incat am uitat sa-mi beau si berea timp de doua ore. Mai rar se intampla.
Pentru cei care nu au auzit/vazut un spectacol de improvizatie ofer un clasic „huoooo”, asa cum ne sfatuiesc sa facem improvizatorii cand cineva greseste. Ca sa scapati totusi de huiduieli, aveti aici si un material numai bun de maiestrie improvizata.
P.S. – beneficiul de a fi prieten cu prezentatorul si trupa este acela ca-ti poti duce prietenii pe scena. Nu-i ca la stand-up, dar tot te emotionezi.
– dezavantajul de a fi prieten cu prezentatorul si trupa este ca la un moment dat ajungi si tu pe scena

Enjoy!

Lasă un răspuns

