Picture this

De cativa ani este un lucru care ma scoate din minti in ceea ce-i priveste pe copii. Bine, sunt mai multe, iar grijile incep sa fie din ce in ce mai pronuntate avand in vedere ca planific si eu unul mai neplanificat (adica as vrea sa fie o surpriza totusi 🙂 ).

In primul rand, astia mici nu prea se mai joaca asa cum o faceam noi astia mai peste 27 de ani. Textul e vechi, nemultumirea asisderea.

Trec la urmatoarea chestie care ma sacaie. Copiii sunt plini de gadgeturi. Tablete, telefoane destepte si alte nebunii. Mai mult, am vazut un pusti de vreo 10 ani cu o camera DSLR pe care eu nu mi-o voi permite prea curand. Normal ca ma oftic, avand in vedere ca eu la 30 de ani mi-am luat tableta si smartphone….pe abonament. Asta este o stare pe care nu cred ca o vom putea schimba foarte curand (bine, eu planific sa nu-mi mai iau chestii pe abonament). Copiii sunt pe Facebook, pe WhatsApp, Instagram, Twitter si multe altele. Ce am observat este ca astia mici fac poze. Normal, cu telefoane, cu tablete, cu ce le vine la mana. Si le vine. Sunt multi dintre ei care au camere foto, mai bune, mai proaste, dar au si nu stiu cum sa le foloseasca.

Mi-am amintit ca „pe vremea mea” se faceau cursuri foto. Aveam camere foto pe film, invatam sa developam, sa incardam, sa reglam o camera destul de complexa. Era foarte fain si ne vedeai pe toti pustanii prin oras fotografiind pe oricine si orice in sperata ca ne va iesi „acea poza”. Chestia asta lipseste in acest moment astora mici care au acces la tehnologie. Ar fi excelent sa-i si invatam cum sa o foloseasca.

Am cautat pe net oferte de cursuri foto pentru copii si am gasit o asemenea oferta care promite copiilor o experienta interesanta. M-am uitat in primul rand si la cine face treaba asta, pentru ca experienta conteaza. Atat experienta in ani de fotografie cat si experienta care ti se promite. Nu a trebuit sa ma duc prea departe, pentru ca mie imi place sa am in jurul meu oameni priceputi la tot felul de dracovenii. Am ajuns la  Cris Voinea de la ICSPhoto , o prietena veche care s-a decis de anul trecut sa lucreze si cu copii. Lucru fain, avand in vedere ca anul trecut am implementat impreuna un mare proiect pentru 500 de copii si ii iubeste la nebunie.

Pretul este de asemenea bun, iar cei care gazduiesc aceste cursuri ale lui Cris sunt si ei oameni numai buni.

Pot astfel sa va recomand pentru cei mici si nu tocmai mici cursul propus de Cris impreuna cu Studio Galapagos.

Eu m-as duce dar nu ma mai incadrez la varsta, dar pentru cei mici este cea mai buna experienta. Mentionez ca ICSPhoto sunt cei mai mari fani ai sporturilor extreme si ai fotografiei in competitiile de Moto sau orice are legatura cu lucrurile iesite din comun.

Picture this: este de preferat ca al mic sa nu ajunga sa isi faca selfie-uri din acelea de ajung pe site-urile de genul pitipoanca.ro. Imaginatia la varstele mici este incredibila, asa ca merita o sansa.

Enjoy!

 

Cris Voinea cursuri foto

Lasă un răspuns

