The Monuments Men, opt actori si nimic in rest

George Clooney, Matt Damon, Bill Murray, Jean Dujardin, Cate Blanchett, John Goodman, Bob Balaban si Hugh Bonneville puteau sa se intalneasca la o bere intr-un Pub, Neil Blomkamp (regizorul) ar fi putut sa puna un GoPro pe un stativ si scria Oscar pe materialul rezultat..

Sambata seara m-am impiedicat in fata Cinema Pro si am zis ca trebuie sa-mi schimb planurile pentru seara aceea cand am vazut ca ruleaza „The Monuments Men”. Pai atatia actori buni puteau fi filmati scobindu-se in nas si iesea cel mai tare film.

Ei bine, toti zeii astia de la Hollywood s-au adunat cu toate capacitatile lor de superactori si au jucat intr-un documentar despre cat de frumos este in Paris si Germania pe timpul razboiului. Cam asta este The Monuments Men.

Nu sunt rau, jur, doar ca am stat acolo cat a durat filmul si nu s-a intamplat nimic. Cand era pe cale sa se intample ceva…iar nimic. Jean Dujardin este o mina de aur, lasata in acest film sa faca nimic. Singura idee dusa aproape cum trebuie pana la un relativ capat este povestea dintre personajele lui Matt Damon si Cate Blanchett, in rest o fuga in ritm de melc dupa obiecte de arta, efort minim pentru a obtine aceste obiecte si sarmul personal al actorilor.

Mai si eu am vrut! Sunt omul care da sanse unui film cu asa blazon pana in panzele albe…dar nu.

Filmul a fost precum o vizita la Antipa pentru a zecea oara inainte de a fi renovat.

A, mi-a mai starnit o emotie, anume ca dupa film aveam pofta incredibila de o tigara vazandu-i pe actori fumand intr-o liniste deloc caracteristica unui razboi.

Uaaafffff!

Imagine

Lasă un răspuns

