RoboCop, Gary Oldman, tricoul si ratonul

Cam asa se poate sumariza experienta de aseara la avanpremiera RoboCop. Normal ca va si povestesc ce si cum.

RoboCop face bine. Foarte bine, chiar. Ca de obicei, se bate cu toti raufacatorii si castiga ceva lupte. Nu se astepta nimeni la asta, nu?

Concluzia filmului este urmatoarea: Joel Kinnaman, tipul care il joaca pe RoboCop, este pregatit pentru o cariera importanta la Hollywood. Merita! Nu stiu cati dintre voi l-ati vazut in The Killing, insa omul are un stil personal de baietas pe care i-l imprima si lui RoboCop. Asta mi s-a parut foarte tare. Sincer, pe langa faptul ca era robot si extrem de ciudat, vechiul RoboCop era cam oparit. Trebuia sa-ti placa, pentru ca, asa cum zice si Michael Keaton in film (dar cu alte cuvinte), oamenii nu pot rezista ideii unui erou jumatate om, jumatate robot.  Acum ai mai multe motive pentru a fi fanul personajului, mai ales pentru ca, asa cum ii spune partenerul sau in film, acum are culoarea potrivita pentru a fi smecher.

Trecand la baietii rai, de aseara Samuel L. Jackson este personajul negativ cel mai enervant pe care l-am vazut vreodata. Isi continua in RoboCop rolul de lipitoare tradatoare din Django Unchained, acum fiind responsabil de pupatul in fund la TV al OCP (Omnicorp). Super actor! Serios, iti vine in timpul filmului sa ii tragi un sut in moaca (asta daca vezi filmul la IMAX 🙂 ) de fiecare data cand apare, chestie care inseamna ca omul chiar joaca bine de tot.

Seful railor pare a fi in acest film personajul lui Michael Keaton, actor care nu mai este Batman. Are niste riduri de senzatie pe tample si te face sa te gandesti ca ai imbatranit la randul tau. In film, omul este fara scrupule, ceea ce este si de asteptat de la seful OCP. Un mos imbracat tinereste spre varsta mijlocie, fara inima, care face totul pentru a obtine profit. Framantarile actoricesti atunci cand trebuie sa fii un boss corporatist nu sunt foarte mari, insa Keaton face un raufacator decent.

L-am lasat la sfarsit pe Gary Oldman. Dr. Norton in acest film. Bai, are omul asta niste cravate in film de mori daca la finalul filmului nu ti se spune in „credits” si magazinul de unde le-au cumparat. Asta era doar in capul meu probabil. Fara a comenta prestatia actoriceasca, pentru ca as dezvalui rolul lui din film, Gary Oldman este tipul de mos care vreau si eu sa devin. Britanic pana in maduva oaselor, nu are cum sa nu joace rolul unui geniu intr-o tara care traieste pentru a spune mereu ca este cea mai mareata de pe Pamant.

Filmul a fost fain, mi-a placut si i-a placut si Patriciei, sotia mea. Asta-i lucru mare, pentru ca facea misto de mine cand am vrut sa merg la „The Expendables”. Desi e film de baieti, pare ca merge si la sentiment cum trebuie.

Pentru ca nicio experienta frumoasa nu vine neinsotita, mai am cate ceva. Sunt trei intrebari al caror raspuns nu l-am gasit nici acum:

Unde este tricoul meu cu RoboCop?

Cine mama naibii era tipul cu un raton pe cap?

De ce ai veni la o avanpremiera moca si apoi sa spui „ce nesimtite sunt astea, le-am zis sa nu-mi mai dea locuri asa naspa”?

P.S. – trec peste faza cu tricoul promis, desi am o petrecere in weekend la care as fi vrut sa rup stilul cu tricoul RoboCop.

– tu, gagicuta care ai zis treaba cu nesimtitele, m-am uitat aseara peste umar sa te si vad si …poate ca ar trebui sa te multumesti cu locurile primite mereu;

– totusi, cine naiba era tipul cu ratonul pe cap?

Imagine

Lasă un răspuns

