Despre salvarea Romaniei si alte probleme

Da, ma, am fost la stand-up aseara. Teo, Sergiu si Sorin. Miercuri seara. Club 99 a fost plin plin. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce era in Centrul Vechi aseara. Trecem peste.

Poante misto, mai bune decat ce auzisem ultima data cand am fost sa vad stand-up romanesc. Adica acum cativa ani. Ori asta, ori eu as fi acceptat orice prostie suficient de inteligenta incat sa ma faca sa rad dupa o zi la birou. Nici asta nu-i rau.

Ma, ce vreau sa zic este ca, vorba lui Teo, am plecat cu intrebari despre problemele care apasa tara asta amarata, o casnicie sau orice alt sector nefunctional din viata omului ca om.

Nu vreau sa stric spectacolul pentru cei care nu i-au vazut recent, asa ca limitez informatiile.

Spun doar atat, ca am auzit o intamplare care s-ar putea transforma usor intr-un comportament general, despre trei politicieni care si-au furat-o elegant de la public intr-un show din Baia Mare. Cum? Pai mergeti la spectacol, ma! Tot acolo aflati si care-i treaba cu tiganul ungur gay numit Vanilie.

Cam atat! Enjoy the show!

Image

Lasă un răspuns

